مديرعامل باشگاه استقلال گفت: تا وقتی هستم تلاش می‌کنم و می‌خواهم قرار داد قلعه نويی را تمدید کنم هر چند از دست برخی‌ها خسته شده‌ام.

علی فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از بی‌توجهی برخی افراد پر مدعا خسته شده‌ام. ما با مشكلات زيادي تيم را مدعی قهرمانی كرده‌ايم و حالا كه می‌خواهيم به هدف برسيم بحث واگذاری را مطرح كرده‌اند.

وی ادامه داد: عده‌ای تصميم گرفته‌اند اين باشگاه را زمين بزنند و به خوبی هم موفق شده‌اند. ما شرایط حساسی داریم و اصلا به موقعیت ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فکر نمی کنند.

فتح‌الله‌زاده افزود: اين بار اگر هيات‌مديره هم بخواهد ديگر نمی‌مانم و تصميم خود را گرفته‌ام و تا همین جای کار هم اگر نجف‌نژاد در كنارم نبود و برای تیم وقت نمی‌گذاشت کم می‌آوردم.
  
وی در مورد صحبتهایی مبنی بر خرید استقلال گفت: برخی مدعي  هستند بهتر می توانند استقلال را اداره کنند آنها بيايند و کار کنند ببینیم می توانند افتخارات را تکرار کنند يا خير! ما  7، 8
قهرماني  كسب كرديم كه بعيد مي‌‌دانم كسي بتواند آن را تكرار كند. درآمدزايي‌هاي لازم را هم انجام داديم كه تا اينجاي کار عالی بوده است.

فتح‌الله‌زاده درمورد تمدید قرار داد قلعه نويی افزود: وی منتظر است ببيند بحث خصوصی‌سازي به كجا كشيده می‌شود و پس از آن تصميم می‌گيرد. من نیز  تا وقتی مسئوليت دارم برای موفقيت تيم تلاش می‌كنم. از این رو پس از بازگشت تيم از قطر با قلعه‌نويی مذاكره خواهم کرد و قصد دارم قرارداد وی را تمديد كنم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
فعلا که فدراسیون دربست در خدمت استقلاله پس مشکلی پیش نمیاد حاجی
آخرین اخبار