مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: طی دو سال اخیر این سازمان یکی از پرحاشیه‌ترین سازمان‌های کشور بود که در دولت تدبیر و امید سعی شد از التهابات موجود کاسته و اصل پاسخگویی برقرار شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نوربخش در مراسم اختتامیه جشنواره دوسالانه تأمین اجتماعی در یک نگاه ضمن تشکر از برپایی چنین جشنواره‌ای در این سازمان اظهار داشت: برپایی چنین مسابقات فرهنگی نیاز بیمه‌شدگان و سازمان تأمین اجتماعی است.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور 38میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و در زمینه‌های اقتصادی نیز فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد و در این زمینه باید وصولی‌های لازم صورت گیرد تا حداکثر بهره‌وری فراهم شده تا بتواند پاسخگوی جامعه 38میلیونی خود باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید براینکه این سازمان طی دو سال گذشته فراز و فرودهای بسیاری داشته و پرحاشیه‌ترین سازمان کشور بوده است افزود: سازمان تامین اجتماعی سعی کرد در دولت تدبیر و امید از التهابات بکاهد و خدمات‌رسانی به بیمه شدگان را همانند دوره‌های قبل از سر بگیرد.

وی یادآور شد: از ابتدای کار محورهای برنامه‌ای خود را اعلام و مهمترین اصل آن‌را پاسخگویی دانستیم تا بیشترین میزان پاسخگویی را داشته باشند.

نوربخش اذعان داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی مجدداً احیا شد و این معاونت در حال شکل‌گیریست تا تولیدات فرهنگی این سازمان افزایش یابد علاوه بر این موضوع نشریه تامین مجدداً منتشر شد تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از این پس باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پرحاشیه ، سازمان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار