ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران در محلات منطقه 19 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 برگزار می شود.

محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران در محلات منطقه 19 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 برگزار می‌شود.
 
این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار  از اسفند ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 در دست اجراست.
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اجرایی، آموزش، پشتیبانی و آمادگی مدیریت بحران منطقه 19 با حضور در محلات این منطقه اقدام به برگزاری سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران خواهند کرد.
 
علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران در محلات منطقه 19 از جمله شهرک رسالت، اسماعیل‌آباد،‌ دولتخواه، نعمت‌آباد،‌ شکوفه شمالی و جنوبی‌، اسفندیاری بستان و بهمنیار،‌ شریعتی شمالی و جنوبی، خانی‌آباد نو شمالی و جنوبی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران در محلات منطقه 19 در سه بخش سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران فجر همزمان با دهه فجر از دهه اول بهمن‌ماه تا 26 بهمن‌ماه سال 92، سمینارهای آموزش همگانی مدیریت بحران در طرح استقبال از بهار از 26 بهمن‌ماه سال 92 تا 15 اسفندماه و 15 تا پایان فروردین ماه سال93 برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، سمینار ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار