برنامه "گل آموز" با هدف ارتقای مهارت‌های آموزشی، مطالبی را با همکاری پلیس پیشگیری در زمینه‌های مختلف به خانواده‌ها ارائه می‌دهد.

سارا روستاپور، تهیه کننده برنامه "گل آموز"، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: این برنامه با هدف بالا بودن مهارت وخلاقیت کودکان و دانش آموزان و با رویکرد آموزش وارتقای مهارت‌های آموزش، آموزش‌هایی را با همکاری پلیس پیشگیری در زمینه‌های مختلف به خانواده‌ها و کودکان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.
 
وی اظهار داشت: روزهای سه‌شنبه آیتم‌های مختلف نمایشی، با حضور کودکان و همچنین موضوعات مختلف در خصوص آموزش در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پخش می‌شود.
 
این تهیه کننده بیان کرد: مخاطبان کودک، زبان ورفتار کودکانه را بیشتر می‌پسندند و از دوستان و گروه‌ همسالان خود بیشترین تاثیرپذیری را دارند، از این رو در برنامه "گل آموز" کودکان این آموزش‌ها را انتقال می‌دهند. پلیس پیشگیری توافق‌نامه‌ای را به شبکه آموزش امضا کرده است.

سرهنگ "محسن بیگی" ،رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، درباره توافقاتی که با برنامه‌‌های شبکه آموزش سیما منعقد کرده‌اند، گفت: به منظور ارتقا آموزش همگانی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، غفلت‌ها و مشکلات پلیس پیشگیری با شبکه آموزش سیما توافقنامه‌ای را امضا کرده است.

وی بیان کرد: در برنامه‌"گل آموز" که برای گروه سنی کودک و نوجوان از این شبکه پخش می‌شود، نکاتی را که کودکان باید به منظور پیشگیری از مشکلات اجتماعی یاد بگیرند را آموزش دادیم که از این موارد می‌توان به درباز نکردن درب منزل به روی غریبه‌ها، رفت‌ و آمد به مدرسه با سرویس یا اعضا خانواده، نیاوردن دوستان به خانه بدون اجازه خانواده، حمل طلا و جواهرآلات و . . .  اشاره کرد.

سرهنگ "بیگی" خاطر نشان کرد: حدود 20 برنامه آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان آماده کردیم.
 
همچنین 10 کلیپ آموزشی حدودا 2 دقیقه‌ای را با حضور کودکان درفضایی متناسب با روحیات آن‌ها نیز تهیه کردیم که در میان برنامه‌های مختلف پخش می‌شود.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: اموزش ، گل آموز ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار