معاون دريايي بندري اداره كل بندر و دريانوردي خرمشهر از برگزاري مانور جستجو و نجات دريايي در آب هاي تحت نظارت بندر خرمشهر خبر داد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل بندر و دريانوردي خرمشهر، ابوطالب گرايلو گفت : اين مانور در راستاي افزايش توان عملياتي مركز جستجو و نجات دريايي بندر خرمشهر در آبراه اروند برگزار شد.

وي ادامه داد : ارتقاي ميزان آمادگي مركز جديد MRSC بندر خرمشهر در مواجهه با سوانح دريايي، بررسي توانمندي كاركنان و كارشناسان واحد عمليات بندر خرمشهر در اطفاي حريق شناورهاي متردد در محدوده نظارتي بندر خرمشهر و همچنين كسب آمادگي و هماهنگي لازم بين اعضاي دخيل در عمليات و ارزيابي ميزان هماهنگي مركز ياد شده با مركز اصلي جستجو و نجات دريايي بندر امام خميني (ره) ( با توجه به استفاده از تلفن 1550 در زمان مانور ) از ديگر اهداف اين مانور بوده است.

خاطر نشان مي سازد همه ساله با نزديك شدن به ايام نوروز و حضور مسافران نوروزي در منطقه و به تبع آن افزايش سفرهاي دريايي، اين مانور بعنوان يك تمرين جدي جهت حفظ آمادگي هر چه تمام تر، و بمنظور شناسايي نقاط ضعف و قوت بندر خرمشهر در مديريت عمليات هاي جستجو و نجات دريايي برنامه ريزي و اجرا شد .

انتهاي پيام/
برچسب ها: مانور ، تجسس ، دریایی ، آبراه ، اروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار