شهردار منطقه9 تهران از راه‌اندازی نخستین ساب پرتال محلی ویژه روشندلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در سطح مناطق 22گانه امکان بهره‌مندی از ساب پرتال محلی در این منطقه برای کاربران روشندل فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در راستای غنی‌سازی پرتال‌های محلی و به منظور گسترش اطلاع‌رسانی در بین شهروندان ساکن منطقه از محتوای پرتال‌ها، پرتال‌های محلی به نرم‌افزار استفاده از روشندلان مجهز شد.

حسینی افزود: بر همین اساس روشندلان با استفاده از صفحه کلید بریل ویژه نابینایان می‌توانند وارد پرتال شوند و صفحه پرتال بصورت خودکار از این طریق آنها را به بخش‌های مختلف هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی این ساب پرتال، اخبار و اطلاعات تمامی سراهای محله در ساب پرتال مخصوص به آن محله به نمایش گذاشته شده است.

شهردار منطقه9به مزیت راه‌اندازی ساب پرتال‌ها در منطقه اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی ساب پرتال سراهای محله این امکان برای شهروندان فراهم شده تا در جریان آخرین اخبار، برنامه‌های اجرایی و پیشرو، تاریخچه محله، فعالیت‌های سامانه‌های 1888 و 137 شهرداری و جشنواره‌ها قرار بگیرند.

وی هدف از راه‌اندازی این ساب پرتال‌ها را دسترسی راحت‌تر شهروندان به اطلاع منطقه‌ای عنوان کرد و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شهرداری در سند چشم‌انداز،‌انعکاس اخبار و اطلاعات به شهروندان هر محله است و در این میان از سیستم دیجیتال استفاده شده با این کار ساکنان محله‌ها به جای مراجعه حضوری، به شکل مجازی در جریان برنامه کلاس‌ها فعالیت‌های اجرایی قرار می‌گیرند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: نخستین ، ساب ، پرتال ، روشندلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار