وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برنامه پزشک خانواده گفت: بنای وزارت بهداشت این است که در سال آینده برنامه پزشک خانواده به صورت جامع تر اجرا شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دکتر هاشمی ضمن بیان این مطلب گفت: برنامه پزشک خانواده هنوز در مراحل مقدماتی است و کامل نیست بنابراین نواقصی دارد که مورد اعتراض بعضی ازخدمت گیرندگان هست که حق هم دارند.

وی بیان کرد: سال آینده با رفع نواقص اجرای این برنامه، به خصوص در مناطق روستایی و سطح 2 این برنامه، شرایط بهتر خواهد بود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: به نظر می رسد اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرستان فسا از کیفیت مناسبی برخوردار است و نشان می دهد که سرمایه گذاری روی این دانشگاه سودمند بوده است.
وی ادامه داد: درحال حاضر برنامه پزشک خانواده به صورت جدی در دو استان فارس و مازنداران در حال اجراست.
 
وزیر بهداشت خواستار تسریع در ساخت بیمارستان جدید فسا شد

دکتر هاشمی افزود: کار مهمی که باید در زمینه درمان این شهرستان انجام شود این است که درساخت بیمارستان جدید این شهرستان تسریع شود که این امر با همکاری نماینده فسا در مجلس امکان پذیر خواهد بود.

براساس این گزارش، نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه خواستار جذب اعتبار جهت تکمیل مراکز درمان بستر ده تختخوابی بخشهای فسا شد.

دکتر دوگانی پیگیری جذب اعتبار برای تکمیل مراکز درمان بستر ده تختخوابی بخشهای فسا، کمبود نیرو و تصویب چارت تشکیلاتی واحدهای جدید، کمبود پزشک در مراکز روستایی و ارتقای تجهیزات و امکانات درمانی شهرستان با توجه به اینکه در مسیر ترانزیت قرار دارد را خواستار شد.
 
رونمایی از واژه نامه قرآن کریم ( به زبانهای فارسی، انگلیسی وعربی)
براساس این گزارش، واژه نامه قرآنی که به همت استاد ابوالقاسم آوند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا در مدت 11 سال گردآوری و تدوین شده است توسط وزیر بهداشت رونمایی شد.

همچنین دکتر هاشمی با حضور در بیمارستان دکتر شریعتی فسا، "مرکز سی تی اسکن "16 اسلایس این بیمارستان را راه اندازی کرد.

مرکز سی تی اسکن بیمارستان دکتر شریعتی با اعتبار 25 میلیارد ریال در فضایی به متراژ 150مترمربع به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار