امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: دستیابی به مقوله اقتصاد مقاومتی مدّنظر رهبری جز با ارائه و مصرف کالاهای تولیدی داخلی باکیفیت حاصل نمی شود.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه باید شعار را تبدیل به عمل کنیم، به ذکر نکاتی چند در باب حقوق مصرف کنندگان پرداخت.

حجت الاسلام استیری با اشاره به چرخه تولید که مصرف کننده آخرین حلقه آن است، افزود: مصرف کنندگان باید کالاهایی سالم و مرغوب و در یک کلام استاندارد تحویل بگیرند.

وی تصریح کرد: بهره مندی از اطلاعات کامل نسبت به کالای خریداری شده، حق مسلّم مصرف کننده است و علاوه بر آن باید حق ایجاد تشکیلاتی نظیر NGO ها (سازمان های مردم نهاد غیردولتی) در چارچوب قانونی به آحاد جامعه داده شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: اگر عرضه کنندگان کالاها چنین شرایط حداقلی را فراهم کنند، قطعاً در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته اند.

وی یادآور شد: نگاهی به بازارهای مختلف در سطح اجتماع حاکی از دغدغه و اضطراب مصرف کنندگان برای خرید کالاهای مختلف است.

حجت الاسلام استیری در خاتمه خاطرنشان کرد: در سال مزین به ˈحماسه اقتصادیˈ اگر می خواهیم به مقوله اقتصاد مقاومتی توجه کنیم، باید تولید ملی را افزایش دهیم که جز با تحویل کالاهای تولید داخل و برخوردار از کیفیت مناسب امکانپذیر نیست./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.