دادستان نظامی ایلام بر لزوم توجه جدی به فعالیت‌های بازپروری و بازسازی شخصیت زندانیان در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فریدون شرفیانی در حاشیه بازدید از بند زندانیان نظامی زندان مرکزی ایلام، اظهار کرد: تربیت و اصلاح زندانیان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی باعث می‌شود آنان بازگشتی اصلاح گرایانه به اعمال گذشته خود داشته باشند و درصدد جبران مافات برآیند.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح زندان برای زندانیان باعث می‌شود نسبت به مسائل دینی و مذهبی آگاهی‌های بیشتری پیدا کنند و با انس به مسائل اعتقادی و اسلامی فاصله خود با آنها را کاهش دهند و به تذهیب نفس خویش بپردازند.

دینی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح زندان برای زندانیان باعث می‌شود نسبت به مسائل دینی و مذهبی آگاهی‌های بیشتری پیدا کنند و با انس با مسائل اعتقادی و اسلامی فاصله خود با آنها را کاهش دهند و به تذهیب نفس خویش بپردازند.

دادستان نظامی ایلام با بیان اینکه ضمن بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان نظامی درصدد رفع مشکلات آنها برخواهیم آمد، تصریح کرد: لزوم فعالیت‌های بازپروری و بازسازی شخصیتی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و روند رو به رشد فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در سطح زندان‌های استان باعث می‌شود آمار بازگشت مجدد زندانیان به زندان کاهش و امنیت جامعه ارتقا یابد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.