فردي كه اقدام به ارسال ايميل هاي تهديدآميز به شهروند مشهدي كرده بود توسط ماموران پليس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،  رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع يك فقره شكوائيه به دادخواهي فردي با هويت معلوم مبني بر دريافت ايميل هاي تهديدآميز به قصد اخاذي، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت. 

سرهنگ  سيد محسن عرفاني  افزود: كارشناسان پليس با تحقيقات از شاكي و اقدامات فني و تخصصي، مزاحم اينترنتي را كه قصد داشت با سواستفاده از ويژگيهاي فضاي مجازي هويت واقعي خود را پنهان كند شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي او را در مشهد دستگير كردند. 

وي با اعلام اينكه اين متهم قبلاً در شركت شاكي پرونده، مشغول بكار بوده و به دليل اختلافي كه مابين آنها بوجود آمده از شركت اخراج شده بود، اظهار داشت: اين متهم در تحقيقات پليسي اعتراف كرد با ارسال ايميل هاي تهديد آميز به كارفرماي سابق خود، قصد اخاذي و انتقام جويي را داشته است. 

رئيس پليس فتا خراسان رضوي در خاتمه با اعلام اينكه تهديد و مزاحمت براي اشخاص حقيقي و حقوقي از طريق فضاي مجازي جزء مصاديق محتواي مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرايم رايانه اي بوده و قانون گذار طبق قانون مجازات اسلامي براي مرتكبان اينگونه جرايم مجازات حبس در نظر گرفته است، از عموم هموطنان خواست در صورت بروز چنين مشكلاتي پليس فتا را در جريان بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.