مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امور تربیتی همزاد انقلاب اسلامی است و به دنبال آن دستاوردهای انقلاب مرهون این نهاد تربیتی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اسفندیار چهاربند در همایش گرامیداشت سی و چهارمین سالروز امور تربیتی گفت: امور تربیتی همزاد انقلاب اسلامی است و در طول انقلاب اسلامی هر آنچه که اتفاق افتاده و دستاوردهایی که داشته مرهون این نهاد تربتی است هرچند که در طول تاسیس این نهاد فراز و نشیب داشته است اما هیچکس نمی‌تواند منکر فعالیت‌های موثر این نهاد در این 34 سال باشد زیرا که تربیت دینی نسل جوان و نوجوانان را مدیون این نهاد و کارکردهای آن هستیم.
 
وی در ادامه افزود: جمله امام را که مدرسه سنگر است را نباید فراموش کنیم زیراکه مدرسه سنگر دفاع از هویت ایرانی دانش آموزان است.
 
چهاربند از حفظ اصول دنیای غرب و سکولارها سخن گفت و تصریح کرد: ما می‌بایست مبانیمان را حفظ کنیم زیراکه دنیای غرب و سکولارها مبانی اصول خود را حفظ کرده‌اند آنها ابزارهای خود را گسترش داده و هجمه فرهنگی را به فضای مجازی کشانده‌اند جایی که پر از محتواهای هنری و رنگ و لعاب است و نوجوانان و جوانان به سادگی در این فضا قرار می‌گیرند.
 
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از عرصه تربیت به فضای مجازی منتقل شده است و این یک پاراداین و فضای جدید است روزانه میلیون‌ها صفحه محتوا تولید می‌شود و ما می‌بایست بتوانیم ارتباط حضوری را گسترش دهیم تا مبهور دنیای غرب نشویم و آینده فرزندانمان را با ایمان پیوند دهیم تا به دنبال آن یک هویت مذهبی مبتنی بر آموزه‌هایی که برای آنها خون داده‌اند بسازیم.
 
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اول خودمان را می‌بایست ارتقای مدارس بدانیم و مربیان پرورشی باید بار دیگر بدرخشند تا آینده کشور را بیمه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار