شهردار منطقه 9 با اشاره به تشکیل ستاد گردشگری نوروز 93 از راه اندازی ایستگاه‌های اطلاع رسانی به مسافرین نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت:برنامه های استقبال از مسافران نوروز در قالب طرح مهمان طهران در زمان بندی فصیل اجرایی می‌شود و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.
 
 وی تصریح کرد: اقدامات کلی استقبال از  مسافرین نوروز در ستاد گردشگری منطقه مطرح و در قالب مصوباتی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
 
حسینی افزود: کمپ مسافران نوروزی در بوستان المهدی (عج) در ایام نوروز برپا می‌شود تا مسافران در این بخش از پایتخت اسکان یافته و برنامه های مناسبتی ویژه ایام فاطمیه نیز در نظر گرفته شده است.
 
 وی ادامه داد: ایستگاه‌های اطلاع رسانی نیز در هفت نقطه نظیر فرودگاه مهرآباد، خیابان آزادی، میدان آزادی، بوستان شمشیری،‌امام زاده عبدا... (ع) بوستان کوکب، و خیابان استاد معین با همکاری نیر‌و‌های شهریاران جوان راه اندازی خواهد شد تا مسافران نوروزی  از ظرفیت‌های و جاذبه‌های گردشگری منطقه آگاه شوند.
 
 شهردار منطقه 9  در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توزیع بسته‌ةای فرهنگی در ایام نوروز اعلام کرد: با در اختیار داشتن بسته‌های فرهنگی و هنری برای گردشگران که به شهر تهران سفر می کند بستر های خوبی جذب توریسم‌ و ترویج فرهنگ و هنر این منطقه فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: راه اندازی ، تکشیل ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار