توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بویراحمد در نشست شورای اداری شهرستان مورد تاکید مدیران قرار گرفت.

،به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

هوشنگ یاری‌پور که تنها پنج روز از مدیریتش در فرمانداری مرکز استان می‌گذرد برنامه‌های خود را جهت توسعه شهرستان بویراحمد بیان کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با تعامل همه‌جانبه در راستای ارتقاء و توسعه شهرستان گام‌های موثری برداریم.

فرماندار بویراحمد که همچون دیگر مدیران، این شهرستان را بزرگترین و محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد می‌داند، گفت: مدیران در جهت پیشرفت شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های آن باید از هرگونه سیاسی‌کاری در انجام امور خودداری کنند.

وی با بیان این‌که سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد که در مرکز هستند از هر گروه و حزبی که باشند در انجام امور با هم همراه و رفیق هستند، گفت: امیدواریم مدیران شهرستانی هدفشان آن‌گونه که تاکنون بوده صرفا رضای خدا و خدمت به مردم باشد تا بتوان موانع و مشکلات پیش روی شهرستان را برطرف کرد.

در ادامه غلام‌محمد زارعی نیز بر لزوم همکاری و همراهی مدیران شهرستانی با فرماندار جدید شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: خدمت به تنهایی به وسیله یک شخص ممکن نبوده از این‌رو مسئولان باید با همراهی و همکاری هرچه بهتر در جهت ارتقای شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های آن وارد میدان کار شوند و شهرستان را از محرومیت تاریخی نجات دهند.

برزو شجاعی بخشدار مرکزی به عنوان نماینده بخشداران شهرستان بویراحمد در این نشست اذعان کرد: کلیه مشکلات بخش‌ها در کمیته برنامه‌ریزی مطرح شده که امید می‌رود ادارات و نهادها همکاری لازم را داشته باشند تا در توسعه استان و شهرستان گام‌های موثری برداشته شود.

صفایی مدیر تاکسیرانی در ادامه این جلسه بر ساماندهی ایستگاه‌های تاکسیرانی مناطق روستایی تاکید کرد و گفت:  بیش‌ از 500 تاکسی نو برای ناوگان عمومی درون شهری یاسوج نیازمند هستیم که از نماینده محترم مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس تقاضای همکاری و همراهی جهت رفع مشکلات را داریم.

محمدی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نیاز این شهرستان را بحث استراتژی‌های آن عنوان کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیر در بویراحمد مهم بوده که انتظار می‌رود مسئولان اعم از استانی و شهرستانی توجه ویژه به این مهم داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که مدیران مشکلات و موانع را بیان می‌کنند انتظار داریم که نگاه به ظرفیت‌ها جزیره‌ای نباشد و استراتژی توسعه بویراحمد را بیان کنند.

زریر انصاری کمیته امداد را نهادی حمایتی عنوان کرد و گفت: این نهاد قریب به 9 هزار و 250 خانوار و 23 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد با تاکید بر این‌که 4 هزار و 250 خانوار در منطقه یک شهرستان تحت پوشش این نهاد حمایتی است، گفت: به دلیل سنگینی کار و پراکندگی مناطق روستایی و بخش‌ها با مرکز شهرستان سعی داریم دو نهاد دیگر در منطقه سپیدار و چیتاب راه‌اندازی کنیم.

انصاری برگزاری جشن ملی نیکوکاری را از دیگر برنامه‌های این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت:  انتظار می‌رود مسئولان در این مراسم ملی حضور پرشور و نشاطی داشته باشند تا در پایان سال بتوان نیازمندان را شاد کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.