گروه موسیقی «یاوران» به سرپرستی و آهنگسازی «نوشین عقیقی» پنجشنبه و جمعه 15 و 16 اسفندماه ،ساعت 17:45 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران کنسرت موسیقی عرفانی برپا می‌کنند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از گروه موسیقی «یاوران » به سرپرستی و آهنگسازی «نوشین عقیقی» پنجشنبه و جمعه 15 و 16 اسفندماه ،ساعت 17:45 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران کنسرت موسیقی عرفانی برپا می کنند . 

این برنامه در دو قسمت اجرا می شود . گروه یاوران در قسمت نخست در دستگاه آواز اصفهان، قطعات یاد باران،انتظار باران و جان باران را به آهنگسازی و ترانه سرایی « نوشین عقیقی » اجرا می کند و در بخش دوم قطعات شوق وصال ،فقان ،عاشقانه و دو قطعه ذکر تنبور به نام علی نور که از ساخته های فرهاد رشیدی ست در دستگاه شور به روی صحنه می رود . 

فرهاد رشیدی خواننده و نوازنده تنبور گروه یاوران است و او را نوشین عقیقی نوازنده تنبور ، دف و همخوان ، قدرت الله خادمی نوازنده تنبور و همخوان ،حسین محمد حسینی نی و همخوان ،فرین سرداری نوازنده رباب و همخوان ،سهیل سان احمدی نوازنده دیوان و همخوان ،پدرام کیانفر نوازنده تمبک و همخوان  و پونه معظمی نوازنده دف و همخوان همراهی می کنند . 


گفتنی‌است؛ کنسرت موسیقی عرفانی گروه «یاوران » بعد از چهار سال در دو شب پنجشنبه و جمعه 15 و 16 اسفند ماه ساعت 17:45 به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌رود.  
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار