تمهيدات لازم در ترمينال‌هاي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد براي پذيرايي از مسافران نوروزي با حضور مديران شش ترمينال اين فرودگاه برنامه‌ريزي شد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد، در آستانه نوروز و به‌منظور ارائه مناسب تسهيلات و خدمات به مسافران، نشست توجيهي مديران و كشيك‌هاي شش ترمينال فرودگاه مهرآباد با حضور مديركل، معاون تسهيلات فرودگاهي و رئيس اداره امور ترمينال‌ها برگزار شد.

در اين نشست، اهم وظايف مديران ترمينال و ساير عوامل كشيك مديريت در 24 ساعت شبانه‌روز در ارتباط با مسافران و مراجعان فرودگاهي بحث و بررسي شد.

در اين نشست، وفائي معاون تسهيلات فرودگاهي فرودگاه مهرآباد با بيان اينكه مديران ترمينال‌ها در ايام تعطيل و نوروز وظايف خطيري را برعهده دارند گفت: در اين ايام، با توجه به تراكم كاري بسيار بالا با سلايق مختلفي نيز رو به‌رو خواهيم بود.

وي از مديران ترمينال خواست با صرف انرژي بيشتر، لحظات بسيار خوبي را در ايام سال نو براي مردم شريف و مسافران هوايي رقم بزنند.

در ادامه نيز نصراله منصوري شيرازي مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد؛ ضمن قدرداني از زحمات مديران ترمينال‌ها از آنها خواست تا با حضورشان در تمامي فضاها و لحظات، اشراف كامل بر تسهيل كار مردم در ترمينال‌ها را داشته باشند.

در اين نشست؛ مدعوين حاضر به ارائه نقطه نظرات خود و تشريح امور در ترمينال‌هاي مستقر به‌ويژه در تعطيلات نوروزي پرداختند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار