"مسعود سلطانی‌فر" از بهره‌برداري موزه بزرگ خراسان در نيمه دوم سال آينده خبر داد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مسعود سلطاني فر با حضور در موزه بزرگ خراسان در منطقه كوهسنگي از اين پروژه در حال احداث بازديد و از نزديك در جريان آخرين و ضعيت و مراحل احداث اين بناي بزرگ فرهنگي در خراسان رضوي قرار گرفت.

وي پس از بازديد از بخش هاي مختلف اين پروژه درجمع خبرنگاران از بهره برداري اين موزه در نيمه دوم سال آينده در صورت تامين اعتبارات خبر داد.

سلطاني فر افزود: در نيمه دوم سال آينده اين موزه را تحويل و بعد از تكميل قفسه ها و طراحي محتوا و چيدن اشياء تاريخي در اين موزه در نيمه دوم سال 93 به طور رسمي بخش هاي مختلف موزه بزرگ خراسان به بهره برداري خواهد رسيد .

معاون رئيس جهور با بيان اينكه عمليات احداث اين موزه از 8 سال پيش تاكنون آغاز شده است ادامه داد: خوشبختانه كار خيلي خوبي در استان در حال انجام شده است و من به مردم خراسان به خاطر احداث اين موزه فاخر تبريك مي گويم .

وي با بيان اينكه در حال حاضر اين پروژه از پيشرفت 95 درصدي برخور دار است ياد آور شد : بعد از تكميل اين موزه يك كار بسيار مهم و سنگين به نام تجهيز موزه داريم كه اميدواريم اين كار نيز هرچه سريعتر انجام شود .

سلطاني فر ادامه داد: موزه بزرگ خراسان 18 هزار متر مربع زير بنا دارد كه داراي آمفي تئاتر كتابخانه و آزمايشگاه مخازن اشياء مي باشد و از جديد ترين و مدرن تريم سيستم هاي امنيتي و اطفاء حريق برخور دار است .

معاون رئيس جمهور ياد آور شد : درصصد هستيم عمليات اجرايي اين موزه را در نيمه اول سال 93 به پايان رسانده و انشاالله بتوانيم در نيمه دوم سال آينده به طور كامل موزه بزرگ خراسان را افتتاح كنيم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار