معاون سیاسی،امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از تدوین طرح جامع سالمندان استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران- خدابخش مرادی، در شورای سالمندان استان، تأکید کرد: در این طرح مشکلات دارو و درمان، بیمه، بیمه تکمیلی، رفاه، ورزش، مسایل اجتماعی و تفریح سالمندان به طور کامل از سوی سازمان بهزیستی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فرهنگ غنی اسلامی در بین مردم ایران زمین و بالاخص مردم استان، ارائه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای تکریم سالمندان در سال 1393 را ضروری برشمرد.

مرادی خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد و شهرداری های مراکز شهرستان‌ها موظفند تا پایان خرداد سال آینده نسبت به اختصاص قسمتی از بوستان‌ها به سالمندان و تجهیز آن قسمت‌ها به وسایل رفاهی و ورزشی اقدام لازم را انجام دهند.

به گفته وی، از ابتدای سال آینده در زمینه هزینه درمانی و دارویی تمامی سالمندان بی بضاعت شهری چهارمحال و بختیاری اعم از زیرپوشش و غیر زیرپوشش کمیته امداد حمایت می‌شوند.

در حاشیه این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان از دو مرکز نگهداری سالمندان بازدید و با سالمندان دیدار و از نزدیک در جریان چگونگی خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: شهرکرد ، سالمند ، طرح جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.