هفته گذشته كنگره بين المللي موبايل بارسلونا شاهد رونمايي باريك‌ترين تلفن همراه دنيا با پردازنده هشت هسته اي بود.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،به كارگيري سخت افزارهاي قدرتمند در تلفن‌هاي همراه باعث بزرگ شدن ابعاد اين محصول الكترونيكي شده است و شركت‌ها در تلاش هستند تا با پيشرفت قطعات سخت افزاري حجم محصولات خود را كاهش دهند.


به همين علت شركت Gionee باريك‌ترين اسمارت فون دنيا را كه با پردازنده هشت هسته‌اي كار مي كند هفته گذشته رونمايي كرد و حالا ويژگي‌هاي كامل اين تلفن همراه منتشر شده است.اين تلفن همراه تنها 130 گرم وزن دارد و ضخامتي معادل 5.55 ميلي‌متر دارد و نام Elife S5.5 براي آن در نظر گرفته شده است.

نمايشگر Elife S5.5 پنج اينچي از نوع آمولد و با رزولوشن آن 1920 در 1080 مي باشد.اين محصول با سيستم عامل اندرويد 4.2 كار مي كند و در قلب آن پردازشگر هشت هسته اي 1.7 گيگاهرتزي قرار گرفته است همچنين ظرفيت رم اين تلفن همراه 2 گيگابايت و ظرفيت حافظه داخلي آن 16 گيگابايت است.


دوربين اصلي به كار رفته در اين تلفن همراه كه از يك سيمكارت پشتيباني مي كند 13 مگاپيكسلي و دوربين دوم آن 5 مگاپيكسلي است.Elife S5.5 داراي باتري 2300 ميلي آمپري مي باشد و از نسل سوم و چهارم شبكه‌هاي تلفن همراه،درگاه ميكرو يو اس بي نسخه 2 و بلوتوث نسخه 4 پشتيباني مي كند.

قيمت Elife S5.5 در حدود 370 دلار است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.