معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه در دیدار معاون آسیا، خاورمیانه و اقیانوسیه وزارت روابط خارجی ونزوئلا ، هرگونه اقدام خشونت آمیز و کشته شدن افراد بیگناه در ونزوئلا را محکوم کرد.

به گزارش حوزه سیاست‌خارجی باشگاه خبرنگاران؛ شوآن نویا ، معاون آسیا ، خاورمیانه و اقیانوسیه وزارت روابط خارجی بولیواری ونزوئلا که طی یک دیدار رسمی در چارچوب روابط دوجانبه در کشورمان بسر می برد با مجید تخت روانچی معاون اروپا و امریکای وزارت امورخارجه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو کرد.
 
در این دیدار طرفین ضمن مرور موضوعات مربوط به روابط اقتصادی دوجانبه، آخرین تحولات منطقه آمریکای جنوبی بویژه ونزوئلا را مورد بررسی قرار دادند.
 
مجید تخت روانچی در این دیدار هرگونه اقدامات خشونت آمیز، کشته شدن افراد بیگناه، تخریب اموال عمومی و دامن زدن به حرکتهای بی ثبات کننده در ونزوئلا را محکوم و برقراری امنیت و آرامش و بستر سازی برای رفاه و سعادت مردم این کشور را مورد توجه ویژه قرار داد.
 
وی عدم دخالت در امور داخلی کشورها را از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و حمایت از دولت مشروع و قانونی ونزوئلا را مورد تاکید قرار داد.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: روانچی ، ونزوئلا ، ناارامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار