"لویجی پرینا" مردی 83 ساله است که ذهنش همچنان در کودکی می گردد و علاقه خاصی به کشتی های هوایی دارد که در حد طرح باقی ماندند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در زمانی که انسان ها برای اولین بار به فکر پرواز افتادند، طراحان قصد داشتند تا کشتی ها را به گونه ای به فضا بفرستند یا وسیله های مختلف را به بال ها وصل می کردند تا شاید پرواز کنند اما این موارد تنها در حد اسباب بازی و مدل های کوچک باقی ماندند.

"لویجی پرینا" مردی 83 ساله است که ذهنش همچنان در کودکی می گردد و علاقه خاصی به کشتی های هوایی دارد که در حد طرح باقی ماندند. به اتاق کار این مرد که وارد شوید همه سقف پوشیده از پرنده های عجیب هستند که از کشتی فضایی تا دوچرخه هوایی را می توان درون آن ها مشاهده کرد.



این اسباب بازی های مینیاتوری همگی از کودکی همراه لویجی بوده اند و برخی از آن ها واقعا قادر به پرواز کردن هستند به طوری که وقتی بال های آن ها به حرکت در می آید و روشن می شود می توانند چند ثانیه ای اطراف اتاق پرواز کنند و مسیرهای دایره ای را بپیمایند.

او از زمانی که بسیار کوچک بود شروع به ساختن این اسباب بازی ها کرد و به قدری در کارش پیشرفت کرد که در سن 16 سالگی توانست جایزه یک مسابقه فضایی ملی را برنده شود. او تا به حال بیش از 200 کشتی فضایی ساخته است که هر کدام جذابیت های خود را دارند.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار