رییس اداره فرهنگی منطقه یک گفت: بازپیرایی و نظافت محیط بیرونی و داخلی مساجد با همکاری هیئت امنای مساجد از اقدامات طرح استقبال از بهار است.

کارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اعزام کاروان راهیان نور که شامل اعزام حدود 500نفر از شهروندان منطقه یک به مناطق جنگی است و همچنین برگزاری برنامه‌های فاطمیه با رویکرد مذهبی در سرای محلات و مساجد محوری و امامزاده‌های منطقه یک از برنامه‌های اجرایی در طرح استقبال از بهار است که توسط منطقه یک اجرایی می‌شود.

کارگران اظهار داشت: رسیدگی به مستمندان و اهدای بسته‌های نوروزی به محلات، برنامه‌های گردشگری، راهنمایی مسافران نوروزی و راه‌اندازی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی نوروزی در 10نقطه از منطقه از جمله میدان تجریش، کاخ موزه سعدآباد، کاخ موزه نیاوران، امامزاده قاسم و نقاط دیگر در سطح منطقه انجام می‌گردد.

وی بیان کرد: بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، اجرای برنامه‌های فرهنگی در پارک‌ها به مناسبت روز جمهوری اسلامی 12فروردین و روز طبیعت 13فروردین صورت می‌گیرد.

کارگران خاطرنشان کرد: ارتباط با بزرگان محلات، بازدید از سیدها و بزرگان محلات در نوروز، بازدید از آسایشگاه جانبازان و معلولین سطح منطقه و بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بازپیرایی ، مساجد ، منطقه1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار