هفته نخست رقابت های تنیس فیوچرز کیش امروز (۱۰ اسفند ماه) با برگزاری دیدار فینال در بخش انفرادی به پایان می رسد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران: در پایان پنجمین روز جدول اصلی رقابت های تنیس بین المللی فیوچرز کیش ویکتور کریووی از رومانی و تونی آندوریک از کرواسی موفق شدند با عبور از سد حریفان خود جواز حضور در فینال بازی ها را بدست آوردند که در نخستین دیدار میشائیل لینزر از اتریش با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶ ) از ویکتور کریووی از رومانی شکست خورد و در دومین بازی این مرحله تونی آندوریچ از کرواسی با نتیجه ( (۴-۶ (۱) ۶-۷ ) مقابل پاتریک از رومانی به برتری رسید تا تکلیف تنیسورهای راه یافته به فینال بازی ها مشخص شود.

به این ترتیب ویکتور کریووی از رومانی و تونی آندوریچ از کرواسی امروز (۱۰ اسفند ماه) در فینال بازی ها به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین در بخش تیمی این رقابت ها نیز تیم ۲ نفره کایو سیلوا – دالس تورینی از برزیل  موفق شدند با نتیجه ( ۱-۶ (۳) ۶-۷) مقابل تیم ۲ نفره استفان فرانسن – وسلی خولهف از هلند به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کنند.
 

این گزارش حاکی است: ماسیمو مورلی از ایتالیا به عنوان سرداور و امیر حسین موسوی، مسیح صلاح، محمد سر یزدی به عنوان داوران نشان سفید و محمد رضا چیتگر، مهدی ملک زاده و سام صدری نیز به عنوان داوران ملی در این دوره از بازی ها حضور دارند.

یاد آور می شود: این رقابت ها به مدت ۳ هفته به میزبانی  فدراسیون تنیس کشورمان توسط موسسه فرهنگی ورزشی آپت در جزیره کیش برگزار می شود.
 
برای مشاهده فایل PDF مسابقات روي لينک‌هاي زير کلیک کنید.
 
M-FU-IRI-01A-2014 Singles Main Draw
 
M-FU-IRI-01A-2014 Doubles Main Draw
 
M-FU-IRI-01A-2014 Order Of Play
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تنیس ، فیوچرز ، کرواسی ، رومانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار