معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2گفت: همزمان با فصل بهار فرش‌های گل در میادین اصلی و عبوری شهروندان و 700هزار گل لاله در معابر عمومی منطقه 2 کاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیدمرتضی علم‌الهدی گفت: وسعت منطقه2 و فضای سبز آن در طرح‌های زیباسازی اهمیت و کاربرد بسیار زیادی دارد و موقعیت خاص این منطقه به ویژه معابر بزرگراهی که از اصیل‌ترین مسیرهای عبوری پایتخت نشینان است نگاه‌ها را به فضای محیط بیشتر معطوف می‌کند.

وی افزود: همزمان با طرح استقبال از بهار و طی برنامه هر ساله، فرش‌های گل در میادین اصلی و بزرگراه‌های منطقه چشم‌انداز شهروندان و مسافران در ایام نوروز خواهد بود همچنین در مناطق و معابری که امکان احداث فرش گل در آنها هست این طرح عملیاتی می‌شود.
سیدمرتضی علم‌الهدی در ادامه اظهار داشت: این طرح به منظور ایجاد چشم‌اندازی زیبا از گل‌های بهاری چون بنفشه،‌نرگس و شب‌بو صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: همزمان با روزهای پایانی اسفند 700هزار پیاز گل لاله در میادین اصلی بزرگراهی، بوستانهای منطقه کاشت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره سعی کردیم در مرحله کاشت گل لاله را داشته باشیم که خوشبختانه این طرح در سال‌های گذشته با استقبال خوب شهروندان و گردشگران نروزی همراه بود و ایجاد چشم‌اندازی زیبا از گل‌های بهاره از شب‌بو، بنفشه، نرگس و غیره استفاده می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: 700هزار ، گل ، لاله ، منطقه2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار