به همت ستاد مدیریت بحران منطقه 10 به منظور آشنایی شهروندان با حوادث غیر مترقبه و راههای مقابله با آن کلاس آموزشی مدیریت بحران امروز ده اسفند برگزارمی شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت: اهداف مدیریت بحران به دو بخش تقسیم می شود قبل از بحران و بعد ار بحران ، قبل از بحران که شرایط حال حاضر است ستاد دو وظیفه دارد یکی آگاهی و اطلاع رسانی دیگری آمادگی نیرو و تجهیزات ؛ و در راستای هدف اول که بسیار مهم است ستاد اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی مدیریت بحران در سطح مدارس منطقه نموده است .  

  وی در ادامه افزود : در راستاي تداوم فعاليت هاي آموزشي و اطلاع رساني و افزايش سطح آگاهي شهروندي در زمينه آمادگي در مقابل بلاياي طبيعي و حوادث غیرمترقبه ستاد مديريت بحران منطقه 10 اقدام به برگزاري كلاس آموزشي مديريت بحران در مدرسه یاس نبی در دهم اسفند نموده است.

 گفتنی است؛ در این راستا کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه با حضور در مدرسه راهنمايي دخترانه ياس نبي طی جلسه ای كه با حضور دانش آموزان برگزار می گردد به آموزش مطالبي همچون آشنايي با پديده طبيعي زلزله ، شدت و بزرگاي زلزله ، پيشينه لرزه در تهران ،مقابله با زلزله و ... خواهند پرداخت.
برچسب ها: کلاس ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار