"علی اصغر کاراندیش" برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با همکاری بخش خصوصی و دولتی را یکی از تجربه های موفق در دولت تدبیر و امید معرفی کرد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از چهار نرم افزار دیجیتال گفت: همکاری و مشارکت بخش خصوصی اولین تجربه ما در این زمینه بود که در دو بخش نرم افزار و سخت افزار اتفاق افتاد.
 
وی حضور گسترده مردم در نمایشگاه را نشان دهنده موفقیت تجربه همکاری بخش خصوصی و دولتی دانست و اظهار امیدواری کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس رسالتی که دارد، در برگزاری جشنواره های دیگر نیز از این تجربه استفاده کند.
 
کاراندیش ادامه داد: امسال این نمایشگاه با هزینه کمتر و کیفیت بهتر نسبت به سال های گذشته برگزار شد و می توان آن را یکی از فعالیت های موفق دولت تدبیر و امید در واگذاری امور به€ بخش خصوصی دانست.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد مشارکت بخش دولتی و خصوصی تداوم داشته باشد و در آینده شاهد شکوفایی در عرصه های علمی، صنعتی و فرهنگی باشیم.
 
هم چنین در پایان این مراسم حسن نجفی سولاری رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، هدف از برگزاری رونمایی آثار دیجیتال را معرفی و نمایش توانمندی جوانان واستعدادهای این عرصه اعلام کرد.
 
در ادامه از چهار نرم افزار سایت ترجمان، هوش مصنوعی صوتی تلفن، جامع طب و سامانه باشگاه مجازی طرفداران تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.