ستاد مدیریت بحران منطقه 10 از بازدید شهروندان از تجهیزات و انبار این ستاد با هدف آشنایی و افزایش سطح آگاهی شهروندان در حوزه مدیریت بحران در تاریخ 11اسفند ماه خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت : به منظور افزايش سطح آگاهي شهروندان در حوزه مباحث بحران و در راستاي تداوم فعاليت هاي آموزشي و اطلاع رساني، ستاد مديريت بحران منطقه ازجمعي از شهروندان محله كارون شمالي دعوت نمود تا  در تاریخ یازدهم اسفند ماه از انبار تجهیزات و امکانات ستاد بحران بازدید نمایند.
  وی در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه ستاد مدیریت بحران قبل از بحران بیشتر آماده سازی و آموزش است افزود:  در اين راستا جلسه آشنایی شهروندان منطقه با فعاليت هاي ستادهاي بحران در ساختمان ستاد مدیریت بحران منطقه ده برگزار خواهد شد ، که طی آن افراد با فعالیتهای ستاد آشنا شده و از انباروتجهیزات اين مجموعه بازديد خواهند كرد. در ضمن  در خصوص کاربرد و نحوه استفاده از این تجهیزات در هنگام بروز حوادث توضیحاتی داده می شود و شهروندان از نزدیک با این تجهیزات و لزوم استفاده از آنها در هنگام حوادث غیرمترقبه  و کاربرد آنها آشنا خواهند شد.  
  شایان ذکر است در ضمن بازديد مطالبي در رابطه با زلزله ، تجهيزات مورد نياز در هنگام زلزله و كمبود هايي كه احتمالاً پس از وقوع زلزله به وجود خواهد آمد به افراد آموزش داده خواهد شد.  

برچسب ها: بازدید ، شهروندان ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار