عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان نشان داد در پشتوانه ها دستمان خالی است.

حسین ملا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:از نزدیک شاهد مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بودم که باید عرض کنم متاسفانه این رقابتها به لحاظ فنی سطح بالایی نداشت.

وی با بیان این که باید کشتی نوجوانان را جدی بگیریم تصریح کرد:وقتی قرار است آینده کشتی به دست نوجوانان بی افتد پس باید به این رده سنی بیشتر اهمیت بدهیم تا در ورزش اول کشور دستمان خالی نباشد.

ملاقاسمی درپاسخ به این سوال که چرا در حال حاضر پشتوانه های مطمئنی نداریم گفت:این موضوع به گذشته بر می گردد ونشان می دهد ما در سال های قبل به لحاظ سازندگی خوب کار نکردیم که هم اکنون پشتوانه های قوی و مطمئنی نداریم اما در حال حاضر شرایط کاملا متفاوت است چرا که فدارسیون فعلی و شخص رسول خادم اهمیت ویژه ای به نوجوانان وجوانان می دهد.

وی افزود:کشتی پایه نباید فقط به خانه کشتی معطوف شود بلکه ما باید با حضور در  شهرستان های سراسر کشور به دنبال کشف استعدادها باشیم و با رشد و شکوفایی کشتی گیران توانمند آنها را برای آینده آماده سازیم.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به  عدم حضور سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان در سالن مسابقات انتخابی نوجوانان عنوان کرد:به هرحال برای آنکه نتیجه لازم صورت گیرد باید کشتی در هر سه رده سنی به صورت زنجیروار به هم متصل باشد به همین منظور خیلی بهتر می شد که محمد بنا و عبداله چمن گلی نیز از نزدیک مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان را تماشا می کردند به خصوص سرمربی جوانان ،اما متاسفانه آنها حضور نداشتند که من امیدورام با دلیل قابل توجیحی این امر صورت گرفته باشد.

ملاقاسمی در خاتمه خاطرنشان کرد:با حضور رسول خادم در رأس مدیریتی فدراسیون کشتی برنامه ریزی های بسیار خوب و منظمی برای کشتی در رده های سنی پایه صورت گرفته که من مطمئن هستم با این نگاه آینده روشنی در انتظار کشتی کشورنا خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار