رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد گفت: فرهنگ سبد اصلی خانواده است و باید در نظر داشت اگر امروز هزینه‌ها و تمهیدات لازم را لحاظ نکنیم در آینده باید بودجه‌های مضاعف و چند برابری برای آن درنظر گرفت.

علیرضا رییس اوژن در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دیربازده بودن فعالیت‌های فرهنگی و زمانبر بودن حصول نتایج در بخش مذکور اظهار داشت: فرهنگ سبد اصلی خانواده به شمار می‌رود و باید در نظر داشت اگر امروز هزینه‌ها و تمهیدات لازم را لحاظ نکنیم در آینده باید بودجه‌هایی مضاعف و چندبرابری برای آن در نظر گرفت.

وی در ادامه افزود: البته درکنار آن نباید به مدیریت متکی بر بودجه صرف معطوف بود و درکنار مسائل اعتباری و محدودیت‌هایی که در بخش مورد اشاره با آن مواجه هستیم می‌توان با اتخاذ تدابیر هوشمندانه اقدامات ماندگار و اثرگذار بسیاری را عملیاتی نمود.

علیرضا رییس اوژن در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت جوانی که بین سنت وتجدد قرار گرفته یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگ غنی خویش و موازین شرعی و دینی که از آن برخورداریم می‌توان هجمه‌های مسموم و تحرکات تآمل برانگیز غربی‌ها و رسانه‌های معاند که با هدف تخریب و زدودن ارزش‌های مقدس این نظام اسلامی صورت می‌گیرد را رفع و دفع نمود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: فرهنگ ، سبد ، اصلی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار