عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیگانگان حق دخالت در امور داخلی و قانونی جمهوری اسلامی را ندارند، گفت: در هیچ کجای دنیا آزادی‌های جمهوری اسلامی وجود ندارد و حتی آنها به اندازه ما اجازه ابراز نظرات خود را ندارند.

"آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر و "نبود آزادی بیان و مطبوعات در ایران"اظهار داشت:‌ این ادعاها علیه ایران فاقد هرگونه ارزش حقوقی و قانونی است چراکه عداوت و کینه‌های استکبار جهانی نسبت به ملت و نظام جمهوری اسلامی تمامی ندارد و بعد از به بن‌بست رسیدن آنها در مسئله هسته‌ای، دست به دامان پروژه‌های دیگری همچون حقوق بشر در ایران شده‌اند تا از طریق مسئله‌ای که هیچ استناد و وجود خارجی ندارد بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. 

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استقلال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پایبندی و عمل به قانون اساسی و تاکید به حدود آزادی‌های مشخص شده در آن از موضوعات مهمی است که برای ما به عنوان اصلی اساسی قرار دارد و کسانی که در استفاده از آزادی‌های بیان و آزادی مطبوعات تخلفاتی را مرتکب شوند قطعا با آنها برخورد قانونی خواهد شد.  
 
آیت‌الله حیدری ادامه داد: نقض قوانین جمهوری اسلامی در قالب آزادی بیان، قطعا با برخورد قوه قضاییه در چارچوب قانون مواجه خواهد شد که به عنوان مثال می‌توان به هتاکی برخی از روزنامه‌ها به مقدسات اسلامی اشاره داشت.  
 
وی با بیان اینکه بیگانگان حق دخالت در امور داخلی و قانونی جمهوری اسلامی را ندارند، تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا آزادی‌های جمهوری اسلامی وجود ندارد و حتی آنها به اندازه ما اجازه ابراز نظرات خود را ندارند تا جایی که هرگونه نقد و صحبت درباره هولوکاست و صهیونیست‌ها برای غربی‌ها غیرقابل تحمل است.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر روزنامه‌نگاری مطلبی را در تمجید از جمهوری اسلامی در رسانه‌های غربی منتشر کند، سریعا آن روزنامه را تعطیل می‌کنند و البته نمونه بارز آن را در انتشار مطلبی از یک روزنامه‌نگار مسلمان فرانسوی در تمجید از جمهوری اسلامی ایران می‌توان مشاهده کرد.  
 
آیت‌الله حیدری گفت: غربی‌ها اول مشکلات آزادی بیان خود را حل کنند سپس نسبت به آزادی مطبوعات در ایران به اظهارنظر بپردازند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار