معاون توسعه‌ مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور گفت: در سطح کشور ۲۳ میلیون خیر و نیکوکار، با مساعدت های نقدی و معنوی خود از خانواده های تحت پوشش این نهاد حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سعید ستاری گفت: 70 درصد از مساعدت های خیرین، از طریق اجرای طرح های زکات، اکرام، محسنین و صدقه جمع آوری می شود.

وی، افزود: 40 طرح دیگر نیز توسط کمیته امداد اجرا می شود که خیرین می توانند در راستای مرتفع ساختن مشکلات و رفع نیازهای اساسی خانواده های حمایت های خود را در قالب این طرح ها اعلام کنند.

رئیس ستاد احسان و نیکوکاری کشور گفت: در سال گذشته خیرین و نیکوکاران در سراسر کشور بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد مساعدت کرده اند.

ستاری ، با بیان این مطلب که در سال جاری هدف گذاری کمیته‌ امداد در بخش منابع مردمی یک هزار و 500 میلیارد تومان می باشد، یاد آور شد: امیدواریم با رسیدن به این هدف در سال های آتی افزایش درآمد های مردمی را شاهد باشیم.

وی ، با اشاره به اینکه 250 هزار یتیم در سراسر کشور تحت حمایت کمیته‌ امداد قرار دارند، گفت: 700 هزار حامی، با مساعدت های نقدی و غیر نقدی خود از این تعداد ایتام تحت پوشش حمایت می کنند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، خیرین ، کمیته ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.