استاندار کردستان گفت: بخش کشاورزی همواره به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه پایدار در جامعه بشمار می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،زاهدی گفت: بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی در توسعه پایدارکشور برخوردار است که در نهایت توسعه همزمان بخش کشاورزی، صنعت و خدمات موجب تحقق توسعه پایدار و همه جانبه می شود.
وی افزود:در شرایط کنونی  توسعه کشاورزی از اهمیت فراوانی در جهان برخوردار و طبیعتا به دلیل لزوم خودکفایی و استقلال کشورهای جهان در زمینه کشاورزی بنابراین توجه به توسعه کشاورزی به عنوان اصل استراتژیک مد نظر قرار گرفته است.
استاندار کردستان اضافه کرد: با توجه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص لزوم توجه به برنامه های اقتصاد مقاومتی در این راستا کلیه دستگاه های اجرایی استان موظف به اجرای دقیق رهنمودهای معظم له به ویژه در بحث توسعه بخش کشاورزی هستند و باید آنرا در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
زاهدی با اشاره به ویژگی های خاص اقلیمی و توپوگرافی استان کردستان گفت:لازم است در همه زمینه های بخش کشاورزی از جمله زراعت، آبزیان ، باغداری و صنعت دام و طیور  برنامه ریزی کنیم و با استفاده از ظرفیت های موجود استان و با بکارگیری روشهای جدید کشاورزی بر درآمد پایدار کشاورزان و فعالان در این بخش ها بیافزاییم./س
انتهای پیام/
برچسب ها: کشاورزی ، توسعه ، اقلیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.