مدیر دفتر تحقیقات و مدیریت بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم از کسب تقدیرنامه سه ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها از یازدهمین همایش و پنجمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر دفتر تحقیقات و مدیریت بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش و پنجمین جشنوراه ملی نظام پیشنهادها گفت: این جشنواره به صورت سالیانه در جهت اعتلای فرهنگ مدیریت مشارکتی از طرف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

رضا غفاری با بیان اینکه ارزیابی نظام پیشنهادها در این جشنواره ملی حول ۸ معيار و 70 زير معيار و بر اساس مدل تعالي سازماني (EFQM) انجام شده است، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب توانست با کسب امتیازات لازم تقدیرنامه سه ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه آبفای قم در سال گذشته موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها شده بود، ابراز داشت: دریافت تقدیرنامه سه ستاره در سال جاری، نشان از بهبود استقرار نظام پیشنهادها در آبفای قم و تعهد و پایبندی به تعالی این نظام در سازمان در سال 92 است.

یادآور می شود در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش و پنجمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها که هفتم اسفند ماه در سالن کنفرانس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد تقدیرنامه سه ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها به مهندس عبدالحمید توکلی بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اهدا شد./س
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، سه ، ستاره ، ملی ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.