عضو فراکسیون اصولگرای مجلس با بیان اینکه تکثر نشریات بر گستره وسیع آزادی بیان در ایران صحه می‌گذارد، گفت: گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا کاملا مغرضانه است.

"فاطمه آلیا" نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر و "نبود آزادی بیان و مطبوعات در ایران" اظهار داشت: در فصل سوم قانون اساسی مباحث مربوط به آزادی بیان به صورت شفاف مطرح شده، ضمن آنکه اقلیت‌های شناخته شده و رسمی مذهبی در کشورمان نیز در برگزاری رسوم خاص خود آزاد هستند.

آلیا تاکید کرد: در قانون اساسی به حقوق اقلیت‌ها اشاره شده است و این در حالی است که در اروپا و آمریکا اقلیت مسلمان همواره از حقوق خود محروم بوده‌اند.
 
وی در ادامه  با بیان اینکه تکثر نشریات بر گستره وسیع آزادی بیان در ایران صحه می‌گذارد،  تصریح کرد: این گزارش کاملا مغرضانه است که براساس فشارها لابی‌های صهیونیستی و فرقه‌های تروریستی مانند فرقه منافقین تهیه می‌شود.
 
آلیا با تاکید بر اینکه آزادی بیان به معنای کامل در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، گفت: از آنجایی که فشارهای مرتبط با فناوری هسته‌ای کاهش یافته، نقشه و پروژه دشمنان ما روی مباحث حقوق بشری متمرکز شده است لذا طرح مواردی از این دست بهانه‌جویی برای ادامه پروژه اسلام‌هراسی و ایران هراسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار