مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 
اصولا ژرمن‌ها پس از جنگ جهانى دوم و آلمان متحد(پس از اتحاد دو آلمان در سال ۱۹۹۰) همواره سعى کرده‌اند با اتخاذ سیاست‌ هاى حمایتى از یهودیان و رژیم اشغالگر اسرائیل سیاست‌‌هاى نژادپرستانه هیتلر را از اذهان جهانیان بزدایند.
"علاءالدین بروجردی" در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای غربی در مسیر خوبی قرار دارد.
شبکه المنار اعلام کرد: مشاجره لفظی گنادی گاتیلوف معاون وزیر خارجه روسیه با وندی شرمن همتای آمریکایی‌اش درباره سوریه سبب شد که اخضر الابراهیمی نشست را پایان دهد.
آرشیو ملی آمریکا حدود 3500 صفحه سند مربوط به دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون را در سال‌های 90 و دفتر همسرش هیلاری را در اینترنت منتشر کرد.
آیت الله علی سیستانی در سخنانی از کمیسیون عالی انتخابات عراق خواست فضای مناسب را برای حضور ساکنان شهر الانبار برای حضور در انتخابات پارلمانی فراهم کند.
روزنامه گاردین در گزارشی به تحولات اخیر در ایران در زمینه‌های اقتصادی و بین‌المللی پرداخته است.
"حسن العلوانی" نماینده مجلس عراق از ائتلاف دولت قانون اعلام کرد گروهک تروریستی منافقین پایگاهی اسرائیلی بر ضد عراق است و طبق شواهد این سازمان در سرکوب انتفاضه مردم عراق دخالت داشته است.
گزارش 2014 دیده بان حقوق بشر از تجاوز به عنف گسترده در زندان ها، تبعیض علیه رنگین پوستان، دستگیری به جرم بی خانمانی، وجود صدها هزار کودک کار در مزارع و قتل هدفمند غیرنظامیان در جهان توسط آمریکا پرده برداشته و ابراز نگرانی کرده است .
تلویزیون سوریه گفت: رزمایش "الی بیت‌المقدس" در حال اجراست و پیامهایی برای آمریکا و اسراییل در بردارد.
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در گفتگو با خبرنگاران، به سوالات آنها درباره ایران پاسخ گفت.
"نشنال ژورنال" در پایگاه اینترنتی خود نوشت، نشانه‌هایی از توسعه تجارت نفتی ایران، قانونگذاران آمریکایی را که به علت برنامه هسته ای این کشور، در پی اعمال فشار بر آن هستند، نگران کرده است.
منابع خبری از نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل در مورد بررسی تحولات اوکراین تا ساعاتی دیگر خبر دادند.
پارلمان روسیه از ولاديمير پوتین رييس جمهور اين کشور خواست از ساکنان کریمه حمایت کند .
"اولکساندر شلاپاک" وزیر دارایی اوکراین روز شنبه گفت: بعید است این کشور پیش از ماه آوریل از صندوق بین المللی پول کمک مالی دریافت کند.
رسانه‌های مصری از به تعویق افتادن رسیدگی به پرونده محمد مرسی و شماری از رهبران اخوان المسلمین در خصوص کشتار تظاهرات کنندگان به روز یکشنبه خبر دادند.
آکادمی علوم و هنرهایی سینمایی اسکار خرج و مخارج برگزاری هشتاد و ششمین دوره خودشو چرتکه انداخته است.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جالب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار