نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادعاهای تهدیدآمیز گروهک تروریستی جیش‌العدل در مورد 5 سرباز مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: اگر اتفاقی برای هر یک از 5 سرباز مرزبان بیفتد این گروهک تروریستی و کشورهای حامی آن‌ها را تار و مار خواهیم کرد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت 5 سرباز مرزبان ربوده شده ایرانی در مرز جکیگور استان سیستان و بلوچستان گفت: وزیر کشور موظف است این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: موضوع 5 سرباز مرزبان ربوده شده همچنان در حال پیگیری است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در ادامه به ادعاهای تهدید آمیز گروهک تروریستی جیش العدل که مدعی ربایش 5 سرباز مرزبان کشورمان است، اشاره کرد و گفت: اولین اشتباه این گروهک تروریستی، آخرین اشتباهشان خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر اتفاقی برای هر یک از 5 سرباز مرزبان بیفتد این گروهک تروریستی و کشورهای حامی آن‌ها را تار و مار خواهیم کرد.

این در حالی است، پیشتر سردار رادان جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: سربازهای ربوده شده سالم هستند و گروهک تروریستی به زودی به سزای عملش می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شامگاه 17 بهمن ماه 5 سرباز مرزبان کشورمان در منطقه مرزی جکیگور در استان سیستان و بلوچستان توسط عده‌ای ناشناس ربوده شدند که چندی پس از آن گروهک تروریستی جیش العدل با پیام در شبکه‌های مجازی ادعا کرد این 5 سرباز ایرانی را به گروگان گرفته است.

اضافه می‌شود؛ پس از این حادثه مسئولان کشورمان وارد موضوع شده و تاکنون پیگیری ربایش 5 سرباز ایرانی ادامه دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
دوروغ گویی گروهک جیش الظلم..
این گروه غیر اسلامی که به هیچ عنوان از برادران اهل سنت نمی باشند اعلام می دارد اهدافش دفاع از بعضی اقوام ایران است اما اعلام می دارد اگر خواسته اش انجام نشود یکی از اسیرهای خود که اهل سیستان است را شهید می کند...این انتخاب نشان می دهد هدف انها فقط ایجاد تفرقه بین دو قوم سیستانی و بلوچستانی است و این گروهک تنها اجیر شده اسراییل و امریکا می باشند...زودتر به دامان اسلام بازگردید و دنیا و اخرت خود را نابود نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
ما ایرانی هستیم و پیرو سالار شهیدان

بخداقسم اگر بلایی سر یک نیروی نظامی این کشور بیاید چنان درسی به سربازان شیطان میدهیم که حتی شیطان هم از کار خودش پشیمان شود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد امين
۱۹:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سلام...
FreeIranianSoldiers
اين كيه منفي ميده...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علیرضا
۱۷:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
برای نابودی این گروه وکشورهای حامیش صلوات
United States of America
سید
۱۱:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
واقعا باید اتفاقی برای سربازای ما بیفته تا ما به فکر نابودی این گروهک کثیف بیفتیم نمیشه قبل از اون اقدام بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
اي برادران اهل سنت و تشيع بدانيد كه اين رفتارها براي ايجاد اختلاف و تفرقه است . هوشياري شما اين بار هم دسيسه هاي صهيونيسم و استكبار جهاني را نقش بر آب خواهد نمود. انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
کابوسی
۰۹:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
این گروهکها کفار زمانند و با اسم بلوچ و سنی میخوان این کارو بکنن و میان برادران اهل تسنن و شیعه تفرقه بیندازن که به کوری چشم آنها ما پشت هم هستیم ما ایرانیان به اقلیتها احترام میزاریم چه برسه به هم دینانمان و برادرانمان
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۱:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
باید در عکس العملی مشابه پادشاه جنایتکار عربستان رو گروگان گرفت...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
یکی یه حرف حساب زد دیگه بسه انقدر کوتاه اومدن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سلام
چرا برای آنها ضرب الاجل تعیین نمیکنند دولتمردان ما؟
فکر کنیم همینها برادران و یا فرزندان ما هستند.
آخرین اخبار