فرماندار خلخال گفت: به لحاظ برفروبی مناسب و بازگشایی جاده‌ها، ایمنی مسافران عبوری از محور خلخال به اسالم و بالعکس کاملاً تضمین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مهدی احمدی امروز در بازدید محور خلخال به شاهرود و خلخال به اسالم و حوزه استحفاظی شهرستان خلخال گفت: برفروبی مناسب و سریع ایمنی مسافران را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته و ادامه آن تا بامداد امروز گفت: راهداران شب گذشته با کمال دقت مسیر خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی خلخال را نمک پاشی، برفروبی و تیغه‌زنی کرده‌اند که باعث ایمنی بیشتر مسافران عبوری از این محور شده است.

فرماندار خلخال در خصوص سایر محور‌های ارتباطی شهرستان خلخال افزود: در محور خلخال به شاهرود و خلخال به خورش‌رستم و خلخال به کوثر نیز راهداران تلاش خود را به کار گرفته و نهایت زحمت را برای تردد آسان و ایمن خودروها فراهم نموده‌اند.

وی روشنایی گردنه الماس و خط کشی محور خلخال به اسالم را یکی از اصلی‌ترین نیازهای این راه ارتباطی شهرستان خلخال با استان گیلان عنوان نمود و گفت: انشاالله با مساعد شدن وضعیت آب و هوایی این عملیات در برنامه اداره راه و شهرسازی قرار دارد.

احمدی رعایت احتیاط از سوی رانندگان در تردد از محور‌های کوهستانی را الزامی دانست و بیان کرد: گردنه الماس با تمام زیبایی‌های آن به علت برفگیر بودن یکی از مهمترین گردنه‌های ایران است که در اغلب ماه‌های زمستان برف و کولاک یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های آن است./س

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، ایمنی ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.