از آنجایی که بحث بایدها و نبایدها در خرید بسیار است، بر آن شدیم تا یک مشاوره خرید تبلت را نیز ایجاد کنیم و در آن به سئوالات عزیزان پاسخ دهیم

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ قرار است چند وقت یک‌بار، تبلت‌هایی که نسبت به قیمتشان ارزش خرید دارند و آن‌هایی که چنین ارزشی را ندارند به شما معرفی کنیم

مدل‌هایی که ارزش خرید دارند!

Asus Memo Pad ME173X HD

این تبلت ایسوس را می‌توان یکی از خوش قیمت‌ترین و در عین حال با ارزش‌ترین تبلت‌های بازار دانست که نسبت به مبلغ پرداختی، امکانات بسیار خوبی را نصیب کاربر می‌کند. نمایشگر ۷ اینچی ممو پد از وضوح تصویر اچ‌دی بهره گرفته و با فناوری IPS عرضه می‌شود. ضمن اینکه پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک از پس اجرای اکثر بازی‌های روز به خوبی بر می‌آید. برای این دستگاه (نسخه ۸ گیگابایت) تنها کمی بیشتر از 400 هزار تومان بایستی هزینه کنید!

ASUS-MeMO-Pad-HD-7

Lenovo Ideapad A1000-T- 4GB

این تبلت هیچ نکته خاصی در طراحی یا سخت‌افزارش ندارد که بخواهد شما را مجذوب خویش سازد! یک مدل ساده ۷ اینچی با پردازنده ۲ هسته‌ای مدیا تک و رم ۱ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۴ گیگابایت که قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی را دارد، چیزی است که این روزها خیلی می‌توان در بازار یافت! اما وقتی به تگ قیمتی آن نگاهی بیندازید و برند لنوو را نیز حک شده بر پیشانی‌اش ببینید، متوجه خواهید شد قیمت ۳۳۰ هزار تومان برای چنین مدلی، برگ برنده‌ای است که شما را به خریدنش ترغیب خواهد کرد.

Lenovo-A1000



ASUS Nexus 7 2 32GB 4G

به طور حتم سری نکسوس تبلت‌های گوگل، از مشهورترین مدل‌های تولیدی مشترک این کمپانی و ایسوس است که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت قابل قبولی نیز دارند. حال سری جدید نکسوس 7 وارد بازار شده و قیمت‌های معقولی به خود گرفته است. به طوری که نسخه 32 گیگابایتی با پشتیبانی از سیم کارت و شبکه نسل چهارم، کمتر از 1.200.000 تومان قیمت دارد و با استفاده از پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون، صفحه نمایش فول اچ‌دی و دوربین ۵ مگاپیکسلی، مجموعه کاملی از امکانات را نصیب کاربر خویش می‌سازد.

Nexus_7_(2013)


Acer iconia A1-810 16GB

بسیاری هستند که نه اندازه بزرگ تبلت‌های ۱۰ اینچی را می‌پسندند و نه علاقه‌ای به سایز ۷ اینچی‌ها دارند. شاید بهترین اندازه برای این افراد، مدل‌های ۸ اینچی باشد. اما از طرفی هزینه پرداختی هم از اهمیت زیادی برخوردار است. پس بایستی به دنبال یک تبلت خوش قیمت با برندی معتبر بود. ایسر چنین دستگاهی را برای شما فراهم آورده است. نمایشگر ۸ اینچی با وضوح اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک، دوربین ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی، تنها کمی بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده تا مطلوب بسیاری از خریداران باشد.

Acer_Iconia_A1_810


مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate Wi-Fi+3G

ظاهرا اعتماد به نفس این کمپانی نه چندان مشهور خیلی بالاست که برای چنین دستگاهی بیشتر از 1.200.000 تومان قیمت گذاشته است! محصولی که تنها هنرش به استفاده از سیم کارت باز می‌گردد و در مقابل از دوربین بی کیفیت ۲ مگاپیکسلی با پردازنده متوسط ۲ هسته‌ای استفاده می‌کند و هم راستای کالاهای بسیار بهتر از کمپانی‌های مشهورتر قیمت گذاری شده است! آیا خرید چنین تبلتی، منطق دارد؟!

prestigue

Microsoft Surface 2

به به، عجب تبلت خوب و دوست داشتنی‌ای! از چیپست قدرتمند انویدیا تگرا 4 استفاده می‌کند، 2 گیگابایت رم دارد و نمایشگر آن نیز با کیفیت بسیار خوب و فول اچ‌دی است. ۲۵۶ گیگابایت هارد داخلی هم سبب می‌شود تا مشکل کمبود فضا بر روی ویندوز نسخه 8.1 نداشته باشید. پس مشکل چیست؟ تنها یک چیز و آن قیمت فضایی این تبلت که در حدود 5.5 میلیون تومان برای خریدارش آب می‌خورد! از فرط تعجب دهانتان باز مانده است؟ پس توصیه می‌کنیم دهان خود را بسته و با سرعت هر چه تمام از این محصول جدید مایکروسافت دور شوید!

surface2

Hyundai Rock X Wi-Fi 16GB

این تبلت با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان نه تنها هیچ توانی برای رقابت با مدل‌های این رده بازار ندارد، بلکه از نمونه‌هایی چون ایسوس ممو پد ۷ اچ‌دی با بیش از ۳۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت هم ضعیف‌تر است! نمایشگر این دستگاه حتی اچ‌دی هم نیست و دوربین بی‌کیفیت در کنار پردازنده نه چندان توانمند، مجموعه مشخصات افتضاح آن را کامل می‌کند!


hyundai_rock_x_3_

گزارش از: پیمان گلکار

برچسب ها: دریچه ، تبلت ، پیشنهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۵۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
ببخشید من میخاهم تبلتی بگیرم و بین این دو مدل موندم کدام رو بگیرم asus memi pad me 181 cیا acer iconiaa1 -810 لطفا بگین کدوم ارزش خرید بالایی دارد برای من دوربین و سی پیو و کارایی و کیفت و صفحه نمایش با کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
امیـــــررجبی
۲۳:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام
ببخشید واقعن میتونم از این اطلاعات بهره ببرم
اگر خودتونم مطمئن نیستید بگید
چون این پولی که دارم خیلی براش زحمت کشیدم
اول خدا و بعد به تکه بر اطلاعات شما جلو میرم
امید وارم پشیمون نشم....
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۸:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام چه مشکلی با من دارید که نظرات من رو پخش نمی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
hadeseh joo
۱۶:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه.خیلی ممنون و عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۸:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
خیلی خوب بود . ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
خیلی نقد جالب و بدور از اضافه گویی بود. دستتون درد نکنه. این نوع اطلاعات دادن خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۱۹:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید . بخاطر اینکه شما گفتید که علاقه مندید پیشنهادات رو انتقال بدیم این نظر رو گذاشتم پس لطفا این نظر بنده رو منتشر کنید:


با توجه به تحقیقاتی که برای خرید تبلت و پدفون انجام دادم در محدوده قیمت یک میلیون و سیصد بهترین گزینه پدفون یا همون تبلت به همراه یک گوشی مربوط به ایسوس هستش که مشخصاتش رو اینجا میزارم:

پردازنده 4 هسته ایQualcomm Snapdragon
از جمله مشخصات این دستگاه هیبریدی می‌توان به تلفنی با نمایشگر 4.3 اینچ و با رزولوشن 540 در 960، تبلتی با نمایشگری 7 اینچی با رزولوشن 1280 در 800، پردازشگر 4 هسته ای کوالکام اسنپدراگون با سرعت 1.4 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، شیار microSD، پشتیبانی از دو سیمکارت، باتری 1500 میلی آمپر-ساعتی برای تلفن و 2200 میلی آمپر-ساعتی برای تبلت، و اندروید 4.3 اشاره کرد.

قیمتش هم 1,349,000

به نظرم با این قیمت و با قیمت بالاتر از این هم حتی نمیتوان یک گوشی و یک تبلت با هم خرید آن هم با این مشخصات ...
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد
۱۸:۱۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سلام,تمام قيمتهايي كه زديد اشتباهه!! قيمت لنوو يي كه زديد تو بازار امروز مشهد پانصد هشتاد هزار تومان و ايسوز ششصد و ده هزار تومان بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۸:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
فقط تبلت اپل
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۶:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
ما که خیلی بهش نیاز دارم و پولش رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
ممنون از اطلاعاتتون خوبه که در این خصوص مطالب بیشتری بگذارید تا ما پیرمردهای 42 ساله که آشنائی چندانی از تبلت و... نداریم توجیه بشویم.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
از اینکه دریچه را دنبال می کنید سپاسگذاریم. چشم حتما انجام وظیفه خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
OK
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
کی پول داره تبلت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
اون کسی که به تبلت نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۱:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سلام ممنون عالی بود فقط اگه میشه هر هفته این لینکو به روز کنید.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سعی می کنیم هر هفته این لیست رو بروز کنیم البته خوشحال می شیم که دوستان هم اطلاعات خودشون رو در اختیارمون قرار بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
چرا بيخود اطلاعات غلط به مردم ميدين؟؟!!!!!!!!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۲۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
دوست من الان دقیقا کدوم یکی از اطلاعات این مطلب غلط بود؟
آخرین اخبار