مدیر فنی و سرمربی دانشگاه آزاد گفت: درلیگ تیم کاتای برجسته‌ای ندیدم، ویکی دو نفری هم که درتیم ملی حال حاضر داریم، برای ما که با تلاش به سکو های نخست آسیا رسیده‌ایم کم است.

فرحناز ارباب مدیرفنی و سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی وهمچنین مربی تیم ملی کاراته بانوان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص اینکه چرا بیشتر بازیکنان این تیم از ملی‌پوشان کشور هستند و این امر ناراحتی‌هایی را برای تیمها و مربیان ایجاد کرده گفت: مربیان تیمهای دیگر هم برخی از ملی پوشان را به خدمت تیمشان گرفته‌اند، اما اگر بازیکن ملی آمده در تیم دانشگاه آزاد، برای این است که دانشگاه  یکسری تعهداتی را دارد که هر سال به آن تعهدات عمل می‌کند پس طبیعی است که بازیکنان به تیمی بروند که مسئولانش به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: این نخستین سالی نیست که ملی‌پوشان درخدمت تیم دانشگاه آزادند، چند سال بر همین منوال بوده اما حضورملی‌پوشان دراین تیم به روش دیگری هم انجام گرفته بطورمثال شیما آل سعدی و طراوت خاکسار امسال ملی‌پوش شدند در صورتی که این دو نفر قبلاً خود دانشجوی دانشگاه آزاد بوده‌اند و حالاهم ملی‌پوش شده‌اند و عضو ثابت تیم ملی هستند.

وی در ادامه درخصوص لیگ امسال گفت: امسال در سوپر لیگ تیمها نسبت به سالهای قبل قویتر بودند. به طور مثال تیم علمدار کربلا خیلی خوب و قوی ظاهر شده و یا تیم سپاهان، صبا، تیمهای خوبی بودند.

این راگفتم که اشاره‌ایی کرده باشم که فقط تیم دانشگاه آزاد نیست که بازیکنان خوب دارد، این تیمها نیز بازیکنان خیلی خوبی  دارد.

ارباب اذعان داشت: واقعاً متأسفم از اینکه در بخش کاتا هیچ تیم جدید و قویی نداشتیم و تیمهای سالهای پیش با همان روند قبلی به میدان آمدندکه این زنگ خطری است برای کاتای کشور.

مسئولان فدارسیون کاراته باید به کاتای بانوان بها بدهند، باید انگیزه‌ها زیاد شود، همان تعداد برنامه‌هایی که برای کومیته گذاشته می‌شود باید برای کاتا هم گذاشته شود،کاتای ایران بایدمثل کومیته شناخته شود.

مهسا افسانه در بخش کاتای تیم ملی خیلی خوب خودش را نشان داده اما ما درحال حاضر مهسا را داریم چند سال دیگر که مهسا به لحاظ تکنیکی و فنی در شرایط آلان نباشد چه کسی را خواهیم داشت، یکی ، دو نفر کاتارو برای کشوری که با تلاش به سکو‌های اول آسیا رسیده بسیار کم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاتا ، بانوان ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار