معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نظارت دوره ای از منطقه 16 دستور اجرایی ساماندهی بازار دوم نازی آباد و طرح‌های پیشنهادی معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه را برای سال 93 مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی معاون خدمات شهری شهرداری تهران عبداللهی در نظارت دوره‌ای اسفند ماه از معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه 16 گفت: منطقه 16 نه تنها امروز بلکه در گذشته نیز از مناطق خوب ما بوده و در آن خوب کار شده است و شرکت‌های پیمانکار ما در این منطقه خوب کار می‌کنند و در مجموع از منطقه رضایت خوبی داریم.
 
وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار با شعار فصل همدلی، فصل کاری و زمان کاری در این ایام 2 ماه است که از اول اسفند ماه آغاز و تا آخر فروردین ماه ادامه دارد افزود: به جهت حجم کار و به جهت تنوع کاری در حوزه خدمات شهری وضعیت ما از اینکه است بهبود می‌یابد و تلاش ما این است که شهر تهران و همه مناطق و منطقه 16 به یک وضعیت عادی برسند تا به عنوان یک پایتخت شهر خوبی داشته باشیم.
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران پس از نظارت دوره ای از وضعیت خدمات شهر و فضای سبز منطقه، طرح‌‌های پیشنهادی معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه را مورد بررسی قرار داد. طرح ساماندهی بازار دوم نازی آباد به این ترتیب که از وسط میدان شروع شود و به یکی از خیابان‌ها وصل شود از جمله این طرح‌ها بود. 

بحث دیگر اقدامات توسعه انرژی نو با آبگرمکن‌های خورشیدی در ساختمان‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی و ایجاد هوای پاک و توجه به موضوعات زندگی مردم بود که مطرح شد.
 
سید محسن اسدی شهردار منطقه 16 در این جلسه نظارت دوره‌ای به موضوع انتقال کارخانه روغن نباتی و نیروگاه بعثت اشاره کرد و گفت: لازم است که نیروگاه بعثت و تعطیلی آن جز مصوبات بیاید و بهتر است این مکان به یک موزه تبدیل شود تا از آلودگی آن کاسته شود.

در این جلسه همچنین در خصوص احداث المان کودک شهید برای پارک 17 شهریور و احداث پل پیاده روی جوادیه برای ارتباط محله جوادیه به بوستان ولایت مطرح شد.
 
در پایان با طرح پیشنهادی سال 93 معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه معاون خدمات شهری شهرداری تهران مصوبات را برای بررسی بیشتر فرستاد.

گفتنی است، عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران به وضعیت فضای سبز این منطقه رتبه یک اهدا نمود.
انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، نظارت ، دوره ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار