در مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه 10 که به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد ، تیم معاونت مالی و اداری منطقه موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی رضاییان معاون مالی و اداری و رییس کمیته ورزش کارکنان منطقه درباره برگزاری این دوره از مسابقات گفت: دور اول این مرحله از مسابقات با حضور 13 تیم منطقه در 4 گروه در مجموعه ورزشی حیدریان برگزار شد و تیم های امور اجتماعی و فرهنگی از گروه اول ، امور شهری و فضای سبز از گروه دوم ، ناحیه 3 از گروه سوم و معاونت اداری و مالی از گروه چهارم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .
 
  وی افزود: در مرحله رده بندی و فینال که در مجموعه جانبازان برگزار شد تیم های ناحیه 3 و امور شهری و فضای سبز به ترتیب حائز رتبه های سوم و چهارم شدند و تیم های معاونت مالی و اداری و امور اجتماعی و فرهنگی به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند .
 
  در این مراسم اهدای جوایز و کاپ قهرمانی با حضور دکتر علی رضاییان معاون مالی و اداری و رییس کمیته ورزش کارکنان منطقه ، نقی قلی زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ،سید محمد نظری مدیر ورزش کارکنان و رضا حسن زاده مسئول ورزش آقایان منطقه در مجموعه جانبازان برگزار شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: کسب ، قهرمانی ، فوتسال ، کارکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار