همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ،شهردار منطقه 10 به همراه جمعی از معاونان و مدیران در بیت شهید جاوید الاثر محمد رضا خانه عنقا حاضر شد و به مقام والای شهید و خانواده معظم وی ادای احترام کرد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن گفت و گو ی صمیمانه با مادر و خانواده شهید در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت و دستور پیگیری تا رفع موارد مطروحه را صادر کرد .

شهید محمد رضا خانه عنقا در سن 20 سالگی و در سال 1362 در منطقه طلائیه مفقود الاثر شد .
 
عظیمی یک روز پس از خاکسپاری شهید احمد افشار ، به منظور عرض تسلیت و ابراز همدردی به همراه جمعی از معاونان و مدیران در بیت این شهید بزرگوار حاضر شد و با مادر و خانواده این شهید گرانقدر ملاقات و گفت و گو کرد.

در این برنامه مادر شهید به ذکر خاطرات دوران زندگی فرزندش پرداخت همچنین به دستور شهردار مقرر شد یکی ازمعابر منطقه به نام این شهید گرانقدر مزین شود .

شایان ذکر است ، شهید احمد افشار در چهارم اسفند سال 1362 در جزیره مجنون به فیض رفیع شهادت نائل آمد و در تاریخ چهارم اسفند سال 1392 پس از سی سال دوری از خانواده و وطن پیکر مطهرش توسط دلاورمردان تفحص شناسایی و در قطعه 24 بهشت زهرا (س) در کنار دیگر همرزمان و همسنگرانش آرام گرفت.
برچسب ها: شهردار ، شهدا ، دیدار ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار