نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ابلاغیه رهبر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران مشکلات اقتصادی و راهکارهای آن را از سال‌های گذشته به خوبی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر اجرای عدالت در جامعه اظهار داشت: اسلام بر اجرای عدالت اجتماعی تاکید ویژه دارد و دوام و قوام هر جامعه با اجرای عدالت ممکن است.

وی در ادامه با اشاره تاسیس کمیته امداد در سال 57 به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: کمیته امداد نقش اساسی در حمایت از مستمندان دارد و مردم در این ایام به کمک این نهاد انقلابی بشتابند.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به تاسیس دیگر نهادهای انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: بنیاد شهید نهاد مقدسی است که خانواده‌های شهدا و جانبازان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس گفت: اگر ایثارگری این افراد نبود الان کشور ما به مشکل سایر کشورهای اسلامی دچار می‌شد به همین دلیل باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم./س

 

برچسب ها: اقتصاد ، ایران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.