من به سیستم‌های دولتی امیدی ندارم و برای کمک به بیماران ام اس دست یاری به سوی مردم دراز می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، " حمید فرخ نژاد" با حضور در بازارچه خیریه بیماران "ام اس" گفت: از چند ماه پیش من افتخار سفیری این بنیاد را پیدا کردم و  بیشتر در جریان این بیماری قرار گرفتم و تا پیش از آن تنها از وجود چنین بیماری آگاهی داشتم اما بعد از این اتفاق با خانواده بیماران "ام اس" آشنا شدم و از طریق "دکتر کرمانپور" و مطبوعاتی که با آنها در ارتباط بودم، متوجه شدم که خانواده ها به راستی با مشکل گرانی داروها روبرو هستند اما همیشه و مواقع مختلف مردم ما ثابت کردند که در صحنه هستند و جلوتر از ماها و دولت‌ها، خودشان دست به کار می شوند.
 
وی ادامه داد: برگزاری چنین جشن هایی در واقع برای تبلیغ درخواست‌های بیماران است و از این جهت خیلی مهم و موثر است و من موقعی  که به کشورهای مجاور همچون امارات رفته بودم، متوجه شدم که دوستان خیلی زیادی هستند که می خواهند به این عزیزان کمک کنند اما در این مواقع نمی دانند این کار را چگونه انجام بدهند؟
 
"فرخ نژاد" تصریح کرد : امیدوارم همه مردم ما و هر کس هر جور و به هر مقداری که می تواند به انجمن "ام اس" و انجمن های این چنینی برای رفع مشکلات بیماران کمک کند. به نظر من در چنین جریانی خانواده‌ها تحت فشار هستند و نمی‌گذارند فشار عصبی این ماجرا به فرزندانشان منتقل شود. اما باز آرزو می‌کنم که اگر مسئولان صدا من را می‌شنوند و این مطالب را می‌خوانند کمک کند البته من سیستم‌های دولتی امید چندانی ندارم و از همین طریق دست یاری را به سوی مردم کشورمان دراز می کنم .
 
گفتنی است؛ "حمید فرخ نژاد" در پایان این مراسم به همراه کوچکترین سفیر ام اس،  "محمدرضا هرسینی"  به روی سن رفت و برای همه مردم آرزوی سلامتی کرد.
 
سپس ستاره اسکندری بازیگر کشورمان گفت: من امروز به دعوت آقای طاهری به
این بازارچه آمدم ودر خدمت بچه‌های ام‌اسی هستم و به عنوان یک هنرمند و کسی که مردم جامعه برایش مهم است و به خصوص شرایط سخت آنها برایش اهمیت دارد همیشه در بازارچه‌های اینچنینی حضور داشته‌ام اما این برای اولین بار است که به این بازارچه آمده‌ام و از نزدیک با بیماران ام اسی آشنا شده‌ام.


وی افزود: از نظر من راه‌های سخت و بیماریهای سخت برای آدمهای خوب است اما در چنین شرایطی سختی همیشه حرف اول را روحیه آن شخص می‌دانند و حضور ناقابل ما هنرمندان و مردم درکنار این عزیزان شاید بتواند این روحیه را بهبود ببخشد.

اسکندری ادامه داد: من امروز روحیه بچه‌های ام سی را بسیار خوب دیدم و به شور و حال و امید به زندگی آنها غبطه می‌خورم.


اسکندری خاطر نشان کرد: من درحال حاضر مشغول تمرین یک تئاتر با عنوان "هم‌هوایی" هستم و از همین طریق بچه‌های ام سی را به تماشای این کار دعوت می‌کنم.

در پایان پیام دهکردی بازیگر سینما، تلویزیون ، تئاتر گفت: به هر حال یک بیماری از هر نوعی یک موجودی را تبدیل به عدم دائمی یا موقت می‌کند و بخش زیادی از سلامتی یک فرد برای همیشه یا به صورت موقتی تبدیل به عدم می‌شود.

دهکردی ادامه داد: این بیماریها با هر نوعی روند، طول درمان و رنجها و مسائل خاص خود را دارد و من با توجه به ابتلای برخی از دوستانم به این
بیماری با آن ناآشنا نیستم.


وی تصریح کرد: اما درچنین قضایایی بیماری یک طرف این قضیه است و روحیه شخص و افراد پیرامون او یک طرف این دیگر این موضوع است.

این بازیگر عنوان کرد: برگزاری چنین مراسمی رفتارهای درخشان در خور تقدیری است اما باید به صورت مداوم و مستمر برگزار شود و ساز و کارهای
برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: باید برای این عزیزان تئاتر اجرا شود و آنها به گونه‌ای تئاتر درمانی شوند و در این صورت برگزاری چنین جشنهایی می‌تواند موثر باشد.
گفتنی است: "حمید فرخ نژاد" در پایان این مراسم به همراه کوچکترین سفیر ام اس "محمد رضا هرسینی" به روی سن رفت و برای همه مردم آرزوی سلامتی کرد.

یادآور می شود " حمید فرخ نژاد" سال گذشته جایزه خود در جشنواره فیلم فجر را تقدیم به انجمن ام اس ایران کرد.


گفتنی است در مراسم شب گذشته تابلویی که هر تکه از آن را مهمانان امضا کرده بودند به مزایده گذاشته شد و به مبلغ 15 میلیون و 150 هزار تومان به فروش رسید.


لازم به ذکر است، این تابلو در اتاق مشارکت‌های انجمن‌ ام اس قرار است به عنوان نماد اولین بازارچه نگهداری شود.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: بیماران ، هنرمندان ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
کی داره ماهی یه تومن پول دارو بده؟ هیشکی به فکر این بندگان خدا. حتی اگه دارو هم استفاده کنن باز متوقف نمیشه. خدا همه شونو شفا بده
آخرین اخبار