قائم مقام شهرداری منطقه 8 با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شرق تهران بر ضرورت مشارکت شهروندان در اجرای این طرح تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سید مرتضی موسوی در توضیح اقدامات و برنامه های منطقه، برای اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: برنامه ریزی و جدول بندی برنامه های استقبال از بهار در منطقه 8 بر اساس اهداف و سیاستهای شهرداری مرکز و همچنین برنامه ها و ابلاغیه های مرکز دنبال می شود.
 
وی، توجه به اولویتهای مرکز در اجرای طرح استقبال از بهار را مورد تاکید قرار داد و افزود:  شهرداری منطقه 8 بر اساس جدول زمانبندی که مرکز به همه مناطق داده است، پیش رفته و خوشبختانه توانسته ایم تا حدودی نیز از این جدول زمانی جلو باشیم.
 
قائم مقام شهردار منطقه 8، موضوع نگهداشت شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: در طرح استقبال از بهار، این موضوع مورد تاکید و توجه مدیران شهری قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به نظرسنجی هایی که از شهروندان در ارتباط با اجرای طرح استقبال از بهار در شرق تهران صورت گرفته است، از موفقیت آمیز بودن این طرح در این نقطه از پایتخت خبر داد.
 
موسوی گفت: طرح استقبال از بهار همچون سنوات گذشته با برنامه های متعدد و متنوعی در سطح منطقه اجرا شده که خوشبختانه توانست نظر مساعد شهروندان ساکن شرق تهران را فراهم آورد.
 
وی از توجه ویژه شهرداری منطقه 8 به محلات محروم منطقه در قالب طرح استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر اینکه همچون سالهای گذشته برنامه های معمول طرح استقبال از بهار در سطح منطقه دنبال می شود، چند برنامه ویژه نیز برای هرچه بهتر دیده شدن فعالیتهای منطقه در استقبال از بهار، پیش بینی شده است.
 
قائم مقام  شهردار منطقه 8 از بهسازی و مناسب سازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: جمع آوری نخاله های ساختمانی و پاکسازی محیطهای عمومی از مصالح ساختمانی، از دیگر برنامه هایی است که در سطح منطقه 8 با جدیت دنبال می شود.
 
وی با اشاره به گره گشایی موانع ترافیکی در سطح منطقه افزود: در بخش ترافیک شهرداری منطقه 8 توانست با توجه به وضعیت موجود منطقه و ترددهایی که از این نقطه به سایر نقاط صورت می گیرد نسبت به گره گشایی موانع ترافیکی اقدام کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار