جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18، از برگزاری مانور اطفای حریق و تخلیه امن اضطراری در مدارس این منطقه خبر داد.

حمیدرضا نورایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مانور اطفای حریق و تخلیه امن اضطراری در مدارس منطقه 18 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
این طرح به منظور آموزش انجام اقدامات اولیه در زمان مواجهه با بحران و بلایای طبیعی در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این مانور ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه 18، شهرداری نواحی 7 گانه، نهادهای برون سازمانی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر،‌ نیروی انتظامی، اداره‌های برق،‌گاز و مخابرات مشارکت و همکاری دارند.
 
نورایی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بر اساس سناریوی تعریف شده در این مانور اقداماتی از جمله حریق‌‌های فرضی،‌ امدادرسانی به مصدومان، انتقال مصدومان به مراکز درمانی، تخلیه دانش‌آموزان در مدارس با همکاری گروه‌های دوام، اطفای حریق انجام خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست هم‌اندیشی ستاد مدیریت بحران منطقه 18 و نمایندگان نهادهای درون و برون سازمانی پیرامون نقاط ضعف و قوت برگزاری مانور اطفای حریق و تخلیه امن اضطراری، بحث و تبادل نظر،‌ نمایندگان نهادهای درون و برون سازمانی با ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در خصوص این مانور از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است.
انتهای پیام/

برچسب ها: مانور ، اطفا ، حریق ، تخلیه ، مدارس ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار