کارشناس فوتبال کشورمان گفت: موفقیت یک تیم فوتبال، عوامل تجربه و جوانی را کنار هم نیاز دارد و البته برخی مسائل درفوتبال باعث تأسف است.

امیر حسین پیروانی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با تیم استقلال یکی از نمایندگان آسیا گفت: بازی اول آسان نیست ولی از استقلال در بازی روز سه شنبه با توجه به میزبان بودن توقع بیشتری می‌رفت.

وی افزود: مطلبی که همه می‌دانند ولی در تیم استقلال رعایت نشده است استفاده بیش از حد از بازیکنان با تجربه و بالای 30 سال است و این باعث تأسف است، یک تیم خوب باید یازده نفر خود را ترکیبی از نیروی جوان و باتجربه انتخاب کند و فقط یکی ازآنها کافی نیست.

از نیروی جوان به خاطر قدرت و آمادگی بدنی خوب و ازافراد باتجربه برای مدیریت بازی استفاده کند که با توجه به شرایط بازی به بازی سرعت دهند یا از سرعت آن بکاهند.

پیروانی اشاره کرد: درصورتی که تمام بازیکنان استقلال در بازی روز سه شنبه مرز سی سال را رد کرده بودند و این اصلاً خوب نیست. ارزشند بودن این افراد مانندنوری، عمران‌زاده، صادقی، برهان‌نژاد و تیموریان را انکار نمی‌کنم ولی در یک تیم فقط تجربه کافی نیست.

وی ادامه داد: روی من تنها به این بازی نیست، بحث من کلی است و از آنجا که امسال بازی‌های لیگ تحت الشعاع جام جهانی قرار گرفت و فشرده است، این قضایا آشکار‌ترشده است.

همچنین وی تیم پرسپولیس را به لحاظ مهره، قوی دانست و اذعان داشت: پرسپولیس مهره‌های ارزشمند و جوانی دارد و اگر بتواند مشکلات مدیریت و حاشیه‌ای راکنار بزند، می‌تواند یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ برتر ایران باشد واگر چه مشکل را حل نکند، جای تأسف دارد.

کارشناس فوتبال در مورد تعطیلی لیگ امسال گفت: این وقفه را هیچ وقت و درهیچ کشوری مشاهده نکردیم، ولی با توجه به فشار زیاد بر تیم‌ها خستگی آنها دور از انتظار نیست، ولی درکل این عمل غیرکارشناسانه بود و از این مسائل غیر کارشناسانه درایران زیاد اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در اصل این عمل به نفع تیم‌های پایین جدول شد که بررسی بر بازی‌ها و تقویت خود داشته باشند، ولی تیم‌هایی که در اوج خود بودند را ناگهان به تعطیلات فرستاد و این خیلی بد است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، شرایط ، تجربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار