فریبا جسمانی سرمربی تیم واترپلو بانوان شهید شهبازی زنجان گفت: متاسفانه در حال حاضر مهمترین مشکل ما کم بودن تعداد مسابقات رسمی است.

فریبا جسمانی سرمربی  تیم واترپلو بانوان شهید شهبازی زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای نخستین بار مسئولان فدراسیون مسابقات واترپلو بانوان را در قالب لیگ و با نام خلیج فارس برگزار کردند این اقدام باعث شد تا ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی تعداد بیشتری مسابقه را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بالا رفتن تعداد مسابقات حتی باعث شد تا داوران هم بازیهای بیشتری را سوت بزنند و  بر تجارب آنها در امر قضاوت افزوده شود به نظرم هر چه تعداد مسابقات واترپلو بانوان بیشتر شود، مشکلات فنی این رشته تا حد قابل توجهی بر طرف می شود.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات امسال که به صورت لیگ برگزار شد از سطح کیفی خوبی برخوردار بود اما به طور کلی آن طور که انتظار می رفت تیمها از نظر فنی رشد نکرده  بودند خوشبختانه مسئولان هیئت شنا، شیرجه و واترپلو زنجان نهایت همکاری را با ما داشتند " اکبر عرب دوست" به عنوان رئیس هیات تمامی امکانات  مورد نیازمان را در اختیارمان قرارداد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جسمانی ، وارپلو ، شهبازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار