تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار دوم مسابقات پلی‌اف توانست تیم باریج اسانس را شکست دهد.

یدالله کارگرپیشه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در این بازی عالی کار کردیم ولی واقعیت این است که با حمایت تماشاگران ارومیه موفق به شکست حریف شدیم.

وی تصریح کرد: در سالن شش هزار توی غدیر ارومیه حدود هشت هزار تماشاگر حضور داشت و حدود چهار نفر هم خارج از سالن مانده بودند و بازی را دنبال می‌کردند.

وی تصریح کرد: ما برای برد این تیم چندین بار فیلم بازی‌های تیم باریج اسانس کاشان را در طول یک هفته‌ای که فرصت داشتیم مرور کردیم تا به یک آنالیز دقیق و شناخت کامل از حریف دست پیدا کردیم خوشبختانه بازیکنان هم بسیار عالی کار کردند و تمام نکات ارائه شده در طول تمرینات را به خوبی مقابل حریف اجرا کردند.

وی یادآور شد: برای رسیدن به برد در این بازی همه کمک کردند تا ما با کاشان راحت بازی کنیم و نتیجه را به نفع خود به پایان رسانیم.

کارگرپیشه یادآور شد: در این دیدار هر دو تیم بسیار عالی کار کردند و تکنیک‌های والیبال را به خوبی به مرحله اجرا درآوردند ولی ما با مهار مهره‌های کلیدی و اصلی کاشانی‌ها به اهداف خود دست پیدا کردیم.

وی گفت: "امیر غفور" و "فرهاد قائمی" دنده‌های اصلی تیم کاشان هستند به هیچ عنوان اجازه خودنمایی و بازی به آنها نداریم به طوری که کارخانه مجبور شد آنها را از زمین خارج کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، عالی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار