نایب رییس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی بلژیک گفت:توسعه و بهبود روابط تجاری ایران با اروپا باید گام به گام افزایش یابد تا این روابط تداوم و استمرار داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، «ژاک گلوریه» در دیدار با رییس اتاق اصفهان فرصت های تجاری و سرمایه گذاری را بررسی کرد.

وی که در راس هیات چهار نفره به اصفهان سفر کرد از ایجاد فضای جدید همکاری های اقتصادی بین بلژیک و ایران خبر داد گفت:هدف توسعه ارتباطات تجاری و بازرگانی بین اتحادیه اروپا و ایران است و در این راستا باید بطور گام به گام روابط را توسعه داد .

نایب رییس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی بلژیک از سفر هیات بلند پایه تجاری در اردیبهشت ماه سال آینده به ایران خبر داد و گفت:این هیات پس از تهران دیداری با فعالان اقتصادی اصفهان در محل اتاق بازرگانی خواهد داشت.

وی افزود:این فدراسیون شامل اتاق های بازرگانی بلژیک و لوکزامبورگ است و اصفهان می تواند با تعامل این فدراسیون تشکیل مثلث اتاق های بازرگانی اصفهان ،بلژیک و لوکزامبورگ تشکیل دهد .

وی از توانمندی شرکت های تخصصی بلژیکی در زمینه آب و فاضلاب خبر داد و گفت:تصفیه فاضلاب های صنعتی و شهری می تواند یکی از موضوعات همکاری شرکت های بلژیکی با شرکت های اصفهانی باشد.

وی همچنین از آمادگی همکاری شرکت های بلژیکی با شهرداری اصفهان در طرح های شهری خبر داد .

رییس اتاق اصفهان در این دیدار با اشاره به توانمندی استان اصفهان در بخش های صنعتی،کشاورزی،خدماتی و بازرگانی گفت:رابطه بازرگانی اصفهان و کشورهای اروپایی بسیار طولانی است و امیدواریم که در فضای جدید تعاملات تجاری به صورت دو طرفه افزایش یابد.

«خسرو کسائیان» تقویت ساختار داوری در بین اتاق های بازرگانی اصفهان و کشورهای اروپایی را خواستار شد و گفت:اتاق اصفهان با ایجاد این ساختار به دنبال کاهش هزینه خطر مبادلات تجاری بازرگانان اصفهانی با همتایان خارجی است. /س


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.