معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2 از احداث شبکه روشنایی در بزرگراه های شمال غرب تهران به منظورنا امن سازی محیط بزرگراه برای بزهکاران اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، علم الهدی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در روزهای پایانی سال و طرح استقبال ازبهار گفت :با توجه به اینکه اکثر بزرگراه های اصلی شهر تهران در منطقه 2 واقع شده است و حاشیه این بزرگراه ها همواره محل امنی برای تجمع بزهکاران و متکدیان به ویژه در شب ها می شود ؛ بنا بر دستور شهردار منطقه 2 ، مجهز شدن فضای سبز حاشیه بزرگراهی به شبکه روشنایی در دستور کار قرار گرفت .
 
وی در ادامه افزود :عملیات اجرایی این طرح از  یک ماه گذشته در بزرگراه یادگار امام (ره) شروع شده که تا امروز پیشرفت قابل قبولی داشته است . همچنین طرح روشنایی بزرگراهی  درضلع شمالی بزرگراه همت از بزرگراه چمران تا یادگار امام به صورت کامل اجرایی شده و ضلع جنوبی نیز در حال تکمیل است .
 
علم الهدی در ادامه تصریح کرد : برای روزهای نوروز حاشیه بزرگراه چمران و یادگار امام به صورت کامل روشن خواهد بود .
 
وی افزود  :طرح احداث شبکه روشنایی بزرگراه ها علاوه بر ایمن سازی حاشیه و فضای سبز آن از تجمع بزهکاران اجتماعی ، بر زیبایی و روشنایی شهر به ویژه در شب هنگام می افزاید .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار